شناسهٔ خبر: 67267388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

تحصیلات عالی شهید چمران علت نوآوری‌های وی در نبرد با دشمن بود

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: تحصیلات عالی و سطح بالای دانش شهید مصطفی چمران علت نوآوری وی در عرصه جبهه و نبرد با دشمن بود.

صاحب‌خبر -

سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه مراسم سالگرد شهادت مصطفی چمران و بسیج اساتید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای بزرگداشت شخصیت والا مقام شهید چمران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه شهید چمران هم در بعد دانشگاهی و دانش و هم در زمینه نبرد با دشمن سرآمد بود، افزود: این تحصیلات عالی علمی منجر به ایجاد خلاقیت و نوآوری در تمامی عرصه های زندگی وی شده بود که در زمینه مبارزه با دشمن نیز از تبحر خاصی برخورددار بود.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: اساتید در زمینه جهاد تبیین تلاش بسیار زیادی کردند و لازم بود که امروز از این افراد تقدیر گردد.

او یادآرو شد: کارهای زیادی از سوی اساتید صورت می‌گیرد که بسیاری نیز گمنام هستند؛ در زمینه پژوهشی ارایه کارهای نو و اقدامات برای توسعه کشور از جمله کارها است و انتظار می‌رود با حمایت از کارهای تحقیقی اساتید از مشکلات و موانعی که دشمن بر سر راه ما قرار می دهد عبور کنیم.

نظر شما