شناسهٔ خبر: 67267299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

آقای بیرانوند خجالت بکش! همه را عاصی کردی

خبر ورزشی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این اقدام علیرضا بیرانوند زشت بود و توهین به همه هواداران! آقای گلر، این رسم مردی و مردانگی نیست که دل هوادار را اینطور بشکنی.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس، در واکنش به انتشار خبر فسخ مجدد قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً این رفتار‌ها زشت است. آقای بیرانوند شما که از صفر به میلیارد رسیدی از کجا به این جایگاهی که داری رسیده‌ای؟ شما از پرسپولیس به هرچه می‌خواستید دست پیدا کردی. خدایی نکرده مشکل مالی که نداری. من نمی‌گویم حق و حقوقت را نگیر، ولی اینگونه نباید با اعصاب و روان مردم بازی کنی.

وی افزود: اصلاً من نمی‌دانم این چه رسمی است که برخی افراد فوتبالیست مثل آقای بیرانوند خانواده‌شان را جلوی دوربین می‌آورند و از خوشگذرانی‌های شان عکس و تفصیلات منتشر می‌کنند. جناب بیرانوند وقتی روی قایق تفریحی ژست می‌گیری و عکس گشت و گذارت را می‌گذاری، هم‌زمان هوادارانی هستند که به نان شبشان محتاجند و پول ندارند برای بچه‌هایشان گوشت بخرند تا غذا درست کنند. آن وقت با این همه عزت و پولی که خدا به شما داده چرا اینگونه دل مردم را می‌شکنید؟

دروازه‌بان سال‌های گذشته پرسپولیس با اشاره به دیدار اخیرش با رضا درویش خاطرنشان کرد: به تازگی با آقای درویش دیداری داشتم که به شدت از این قبیل رفتار‌های بیرانوند ناراحت بود و می‌گفت از دست او عاصی شده‌ام. درویش می‌گفت: «باید تا ۱۵ خرداد با او تسویه می‌کردیم و اگر نکنیم می‌تواند یکطرفه فسخ کند. به هر دری زده‌ام تا پول جور کنم و برای بچه‌ها بریزم، اما متاسفانه شرایط سخت است. امیدوارم که بازیکنان تیم مرا درک کنند...». اما حالا می‌بینم که یکی مثل آقای بیرانوند نه تنها شرایط را درک نمی‌کند بلکه نمک روی زخم می‌پاشد.

سلطانی همچنین گفت: آقای بیرانوند ما در دهه ۶۰ با یک میلیون تومان جان‌مان را هم برای این هواداران می‌دادیم. لطفاً اگر به خودتان احترام نمی‌گذارید به مردم و هواداران احترام بگذارید. چرا هر روز با انتشار یک اسم از یک تیم تن و بدن مردم را می‌لرزانید! یک روز تراکتور یک روز استقلال! بیرانوند اگر عملکرد خوبی دارد به دلیل بازی پشت سر مدافعان و هافبک‌های مقتدر پرسپولیس است. به دلیل فشار تماشاگرانی است که روی تیم مقابل می‌آورند. ایرادی ندارد خیلی هم خوب است، ولی اینقدر به خودت مغرور شدی که اینطور برای مردم و باشگاه باعظمتی مثل پرسپولیس طاقچه بالا می‌گذاری!

دروازه بان سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: شکر خدا از صدقه سر پرسپولیس همه چیز داری. چرا مثل فوتبالیست‌هایی رفتار نمی‌کنید که سرشان را پایین می‌اندازند و حتی از شما هم وضع مالی بهتری دارند، اما اینقدر خودشان را در چشم مردم نمی‌آورند. فوتبالیست سراغ دارم در همین تیم پرسپولیس، در شمال شهرکی ساخته که ویلاهایش متری ۵۰۰ میلیون تومان است، اما آیا کسی خبر دارد!

وی اضافه کرد: آقای درویش به من می‌گفت: «ای کاش همه مثل گولسیانی بودند که گل قهرمانی را زده، ولی سرش را پایین می‌اندازد و به اتاق من می‌آید و با همان شکل بیرون می‌رود. نه ادعایی دارد و نه برای هواداران طاقچه بالا می‌گذارد». منت گذاشتن روی سر این مردم از هر کاری زشت‌تر است.

سلطانی همچنین با اشاره به بازیکنان دعوت شده در لیست آخر تیم ملی برای دیدار مقابل هنگ کنگ و ازبکستان گفت: از قلعه نویی خواهش می‌کنم سید حسین حسینی را به تیم ملی دعوت کند. اگر او اشتباهی هم کرده باید او را بخشید. ما بزرگتریم باید بخشش داشته باشیم. این فوتبالیست خوب را از بین نبرید. چرا اینگونه با روح و روان جوانی که می‌تواند آینده دروازه تیم ملی باشد بازی می‌کنید.

نظر شما