شناسهٔ خبر: 67267220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر:

رسانه‌ها به شیوه خلاقانه فضای انتخابات را پرشور کنند

بوشهر- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: رسانه‌ها باید به شیوه خلاقانه با استفاده از ظرفیت مردمی فضای انتخابات را پرشور کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان بوشهر با موضوع حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به گزارشی از روند انتخابات، گفت: با توجه به اصل ۱۳۱ قانون و تعیین رئیس جمهور جدید تلاش کردیم سازوکار انتخابات را تعریف و شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: با همکاری رسانه‌های ستاد تأمین و ستاد پیشگیری از جرایم و هیئت بازرسی و نظارت، از حیث شکل اجرای انتخابات در بهترین شکل ممکن هستیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر به انتخابات نیمه الکترونیک اشاره کرد و افزود: در مدت ۲۴ ساعت دستگاه‌ها را به‌روزرسانی کردیم و به خاطر گرما و دسترسی سریع مردم تعداد شعب أخذ رأی یافته است و بحث صیانت از آرا به عنوان رعایت اصل بی‌طرفی ماده ۶۸ قانون انتخابات را تشریح کرده و دنبال می‌کنیم.

حیدری یادآور شد: مسئولان همه ستادهای انتخاباتی معرفی شده و در سطح استان در امنیت و سلامت کامل فعالیت خود را انجام می‌دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: رسانه‌ها باید به شیوه خلاقانه با استفاده از ظرفیت مردمی فضای انتخابات را پرشور کنند.

نظر شما