شناسهٔ خبر: 67267080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار عباسقلی زاده:

محاسبات دشمن با تدابیر رهبر انقلاب شکست خورده است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا ا اشاره به سیر تحولات تاریخی پیروزی انقلاب گفت: با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب محاسبات دشمن غلط از آب درآمده و در همه عرصه ها عقب نشینی کرده و شکست خورده است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در همایش جهاد تبیین و افتتاحیه طرح نو+جوانه های صالحین در شهرستان آذرشهر، ضمن تشریح اجمالی پیشرفت های صورت گرفته در تمامی زمینه ها افزود: انقلاب اسلامی ثابت کرده هر کسی مطیع ولایت باشد، باعث رونق خدمت و امید شده است‌ و آیت الله شهید رئیسی مصداق رئیسی جمهور مردمی و خادم است‌.

وی، خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی و ضعف ما امروز بحث معیشت و مسائل فرهنگی است که با انتخاب رئیس جمهور در طراز انقلاب و شهید رئیسی، این مشکلات مرتفع خواهند شد.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در مرحله نخست ماهیت حضور در انتخابات، رای به نظام اسلامی، لبیک به پیام شهدا و رای به مقاومت در برابر استکبار جهانی است تصریح کرد: امروز چشم مستضعفان جهان به ماست، ایران وجدان های خفته مردم جهان را بیدار کرده است‌.

وی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حساس ترین انتخابات در طول تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد گفت: هر کس باید به عنوان مبلّغ، آحاد مردم و نزدیکان خود را   برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح طبق شاخص های امام و رهبری، تشویق کند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان شاخصه های رئیس جمهور گفت: در مرحله نخست، وظیفه همه حضور پرشور در انتخابات و در مرحله بعد، انتخاب فرد اصلح است.

سردار عباسقلیزاده در پایان، با اشاره به حساس ترین پیام شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود ، به حفظ جمهوری اسلامی به عنوان یک حرم و اطاعت از رهبری که عزت و امنیت را برای ما حفظ کرده است، تاکید کرد

فرمانده سپاه آذرشهر نیز با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به گزارش اجمالی از فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان پرداخت و گفت: با عنایات خداوند متعال، جلسه شهرستانی قرارگاه جهاد تبیین با حضور مسئولین شهرستانی و شورای تحول محلات اسلامی تشکیل شده است
حقیقت افزود:  پیرو مصوبات جلسه شهرستانی قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان، افراد  تاثیرگذار در محلات اسلامی، به عنوان افسران جنگ نرم باید با جهاد تبیین و روشنگری آحاد مردم در جامعه، حماسه تشییع شهدای خدمت را با حضور گسترده مردم در انتخابات، تکمیل کنند.

وی ظرفیت شورای تحول محلات اسلامی، ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه شهرستان، تریبون های آزاد، ظرفیت میزهای خدمت در محلات و روستاهای محروم در راستای حل مشکلات مردم و نشست های تبیینی و روشنگری در رده های بسیج و مساجد را، در جهت برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری مهم توصیف کرد و بر فعالیت آنان در فرصت باقیمانده تا انتخابات تاکید کرد.

 معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آذرشهر نیز طی سخنان کوتاهی در خصوص فعالیت طرح نو + جوانه های صالحین گفت: طرح نو جوانه های صالحین در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان  در ۳۲ پایگاه ، با مرجعیت سپاه و آموزش و پرورش و با همکاری ادارات ذیربط اجرا می شود. و محل امنی برای آموزش و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان است .

حجت الاسلام عباسقلی زاده افزود:  انشاءالله با همت مسئولین تابستانی پرشور و مفید برای دانش آموزان رقم بخورد و با اجرای ۳۲ طرح در ۳۲ پایگاه،  جوانانی در طراز گام دوم انقلاب تربیت شوند.

این همایش  با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه ممقان، جمعی از اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان ، مسئولین، فرماندهان حوزه ها و پایگاهها و اقشار مختلف بسیج ، با اجرای گروه مدیحه سرایی یاسین دارالقرآن سراج، در سالن شهید عبدلی مدرسه انقلاب آذرشهر برگزار شد.

نظر شما