شناسهٔ خبر: 67267070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لطیفی در نشست خبری عملکرد ۱۰۰۰ روزه خدمت؛

ارزیابی سکوی یکپارچه مدیریت عملکرد نظام اداری توسط 30 دستگاه

طیبه بیات

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سکوی یکپارچه مدیریت عملکرد نظام اداری که یک پلتفرم است، بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در ارزیابی نقش دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در رابطه با گزارش عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم اظهار داشت: در حوزه راه‌اندازی سامانه سنجش میزان رضایت مردم از کارکنان دولت دستور رئیس جمهور بود که مردم باید بر عملکرد کارکنان دولت نظارت کنند. این کار مشترک با وزارت ارتباطات انجام شد و گزارش یازدهم آن منتشر شد. ما هنوز امیدوار هستیم تعداد مراجعات بیشتر شود. این اقدام به صورت بر خط برای رئیس جمهور قابل مشاهده است.

وی گفت: نقشه حرارتی بیانگر رضایت مردم از کارکنان دولت بوده است. شاید نارضایتی باشد اما نمی‌تواند اعلام کند که ما می‌خواهیم این امکان را فراهم کنیم. دولت هم چنین برای اولین بار سامانه جمع نویسی را راه اندازی کرده است. ۲۱۹۱ نفر از کارکنان دولت در مورد آن نظر داده‌اند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: در حوزه سکوی یکپارچه مدیریت عملکرد نظام اداری که یک پلتفرم است، بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در ارزیابی نقش دارند و مدل خاصی از ارزیابی عملکرد را آغاز کردیم.

بر اساس این گزارش، نشست مشترک علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ارائه عملکرد ۱۰۰۰ روزه خدمت برگزار شد.

ادامه دارد…

نظر شما