شناسهٔ خبر: 67267036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برخورداری از امکانات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی حق ساکنان مسکن مهر

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از امکانات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی حق ساکنان مسکن مهر این شهر است. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از امکانات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی حق ساکنان مسکن مهر این شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عباس صوفی اظهار کرد: مسکن مهر همدان مشکلات خاص خود را دارد که به تدریج و جداگانه هرکدام باید برطرف شوند.

 

وی به بازدید اخیر خود از مسکن مهر کوی فردوس اشاره کرد و افزود: مردم از کمبود امکانات در مسائل آموزشی، تفریحی، حمل‌ونقل و زیرساختی گلایه‌های به حق دارند و تمام تلاش ما حل این معضلات است.

 

صوفی ادامه داد: مسکن مهر هنوز تحویل شهرداری همدان نشده است و بر این اساس نمی‌توانند خدمات دهی لازم را برای شهروندان ارائه بدهند هر چند شاهد برخی اقدامات در حوزه خدمات شهری هستیم.

 

وی اضافه کرد: بازدید میدانی از مسکن مهر را داریم تا ضمن بررسی دقیق مشکلات، در اولین فرصت در راستای حل آن‌ها اقدام کنیم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم اکنون امکانات رفاهی در این مناطق بسیار ناچیز و حتی برخی نقاط نیز امکانات کافی وجود ندارد که نیازمند اجرای طرح‌های عملیاتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به نقاط کم برخوردار یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرای نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما