شناسهٔ خبر: 67266888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

انتخابات عرصه نمایش وحدت و همدلی در جامعه است

سردار « جعفری» گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال، فرصتی بسیار ارزشمند و عرصه ای مهم برای نمایش وحدت و همدلی در جامعه اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین و کارکنان برخی از دستگاه های دولتی و اجرائی استان برگزار شد.
 
سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال، فرصتی بسیار ارزشمند و عرصه ای مهم برای نمایش وحدت و همدلی در جامعه اسلامی ایران است.
 
وی گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در صحنه انتخابات سبب نمایش اقتدار نظام اسلامی در ابعاد جهانی و بین المللی می شود.
 
سردار جعفری ادامه داد: بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت انقلابی سبب دلگرمی اقشار جامعه شده و یاس دشمنان و مخالفان کشور را به دنبال دارد.
 
این مسئول افزود: حضور در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، در حقیقت تجلیل از خدمات شهید جمهور و سایر شهدای عرصه خدمت بوده و در امتداد مسیر پرفروغ امام راحل ره، شهداء و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمانهای مقام معظم رهبری است.
 
انتهای پیام/
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما