شناسهٔ خبر: 67266848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت ۴۸ نفر در پرونده گلزار شهدای کرمان

دادستان کرمان گفت: تعداد ۴۸ نفر در پرونده حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شناسایی و بازداشت شده‌اند که متهمان آن، هم تبعه کشورهای دیگر و هم ایرانی هستند.

صاحب‌خبر -

بازداشت ۴۸ نفر در پرونده گلزار شهدای کرمان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، مهدی بخشی دادستان کرمان صبح امروز در نشست خبری با اشاره به پیگیری ویژه پرونده حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از سوی دادستان کل کشور در سفر به یکی از کشورها اظهار داشت: این پرونده مراحل پایانی را در دادسرا طی می‌کند و هم اکنون نیز ۱۱ نفر از متهمان در بازداشت هستند.
مدعی العموم در استان تصريح کرد: تعداد ۴۸ نفر در پرونده حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شناسایی و بازداشت شده‌اند که متهمان آن، هم تبعه کشورهای دیگر و هم ایرانی هستند.

وی به تعیین ٢١ اولویت برای دادستانی در سال ١۴٠٣ اشاره و عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌های مسن و پرونده‌های کثیرالشاکی، کاهش اطاله دادرسی، رصد سارقان سابقه‌دار، برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، پیگیری حقوق عامه، اقتصاد مقاومتی، رصد تیم‌های تروریستی با همکاری مراجع امنیتی، پیگیری امنیت کویر، پیگیری افزایش پایش تصویری استان، پیگیری اصلاح قانون در برخورد با اتباع غیرمجاز،عفاف و حجاب، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، ملاقات مردمی و دستگیری متهمین متواری در پرونده های مهم از جمله این موارد است.

 

نظر شما