شناسهٔ خبر: 67266838 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

تصمیم نهایی سعید جلیلی برای انصراف از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ ویدئو

«سعید جلیلی» تصمیم خود برای ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و احتمال انصراف از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، «سعید جلیلی»  از تصمیم خود برای ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و احتمال انصراف از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

در روز‌های اخیر، اخبار و گزارش‌هایی مبنی از انصراف «سعید جلیلی» از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است.

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اخبار، گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌های داخلی و مجازی، امروز «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳» در نشستی اعلام کرده است که از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری کنار نخواهد کشید و قصد انصراف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. 

این نشست «سعید جلیلی» امروز، با حضور حدود ۸۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در سرچشمه، به همت پژمانفر برگزار شده است. 

سعید جلیلی قصد کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد

همچنین  عبدالرحیم بنکدار، رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کرمانشاه گفت: «سعید جلیلی قصد کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.»

نبویان: انصراف «سعید جلیلی» دروغ انتخاباتی است

«محمود نبویان» نماینده تهران در مجلس گفت: «روز‌های اخیر شایعاتی شده که جناب سعید جلیلی قرار است از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد؛ به عنوان فردی که در ستاد ایشان هستم و با ایشان همراهم، این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم.»

«محمود نبویان» از چهره‌های نزدیک به «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، انصراف جلیلی از انتخابات را تکذیب کرد و گفت: «انصراف جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یک دروغ انتخاباتی است.»

«محمود نبویان» نماینده تهران در مجلس، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) گفت: «روز‌های اخیر شایعاتی شده که جناب آقای جلیلی قرار است از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد؛ به عنوان فردی که در ستاد ایشان هستم و با ایشان همراهم، این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم. انصراف آقای جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یک دروغ انتخاباتی است.»

این نماینده مجلس گفت: «متاسفانه برخی بدون رعایت فرمایش رهبری مبنی بر دوری از لچن‌پراکنی، تهمت و غیبت، یک حرام شرعی را مرتکب شدند و این دروغ را پخش می‌کنند. مجددا تکرار می‌کنم که این خبر، کاملا کذب محض است.»

منبع: مهر

نظر شما