شناسهٔ خبر: 67266738 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مدیرعامل گروه بهمن: به واردات اتوبوس باور نداریم

آیین رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری برقی شهری و ۹ متری بین شهری با حضور مقامات شهری و مدیران صنعت حمل و نقل برگزار شد و مدیران گروه بهمن تاکید کردند زیرساخت‌های لازم برای داخلی‌سازی خودرو در گروه بهمن مهیاست.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل گروه بهمن: به واردات اتوبوس باور نداریم

محمد محمدی مدیر عامل گروه بهمن در این رویداد با اشاره به پیشرفت‌های گروه بهمن گفت: شرکت اسنا پس از پیوستن به گروه بهمن شاهد رشد تولید بوده است. وی یاداور شد: ابتدای پیوستن این شرکت به گروه بهمن سالانه  ۶۰ دستگاه تولید داشت اما اکنون حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تولید دارد.

محمدی افزود: ما در گروه بهمن اعتقادی به واردات اتوبوس نداریم. ما ظرفیت افرایش خطوط تولید را داریم و تاکنون شرکت اسنا ۳۱ درصد ساخت داخلی ۱۲ متری انجام داده که این رقم تا انتهای سال به ۴۰ درصد می‌رسد.

مدیرعامل گروه بهمن اضافه کرد: شرکت اسنا بالغ بر هزار دستگاه اتوبوس به شبکه حمل و نقل کشور تحویل داده و بزرگترین شاسی سازی در ایران متعلق به گروه بهمن است. 

مدیرعامل گروه بهمن: به واردات اتوبوس باور نداریم

مدیرعامل اسنا: محصولاتی در تراز جهانی تولید می‌کنیم

جلیل هاشمی مدیرعامل شرکت اتوبوس‌سازی اسنا گفت: رونمایی امروز نقطه عطفی در تاریخ شرکت اسنا است. ادغام شرکت اسنا و مشارکت با گروه معظم بهمن اتفاق مبارکی بود که این شرکت را در مسیر بهبود و داخلی‌سازی قرار داد

هاشمی یاداور شد: ما امروز ادعا داریم به کمک و همکاری تامین کنندگان و مدیران گروه بهمن محصولاتی را ارایه میکنیم که در سطح بین المللی باشد.

آیین رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری برقی شهری و ۹ متری بین شهری ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در هتل لاله تهران برگزار شد.

نظر شما