شناسهٔ خبر: 67266596 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول روابط عمومی تیپ ۷۱ روح الله خبر داد

معاونت فرهنگی تیپ ۷۱ روح الله موفق به کسب رتبه برترین معاونت شد

سرهنگ دوم پاسدار علی غلامی گفت: طی بررسی های انجام شده از سوی قرارگاه امام حسین(ع) معاونت فرهنگی تیپ ۷۱ روح الله موفق به کسب رتبه برترین معاونت در سطح تیپ های مردم پایه قرارگاه امام حسین(ع) شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسئول روابط عمومی تیپ ۷۱ روح الله در جمع خبرنگاران گفت: طی ارزیابی ها و بررسی های انجام شده از سوی قرارگاه امام حسین(ع) معاونت فرهنگی تیپ ۷۱ روح الله موفق به کسب رتبه برترین معاونت در سطح تیپ های مردم پایه  قرارگاه امام حسین(ع) شد.

وی افزود: تیپ ۷۱ روح الله در این سال ها با حضور در ماموریت های مختلف خود توانسته افتخارات متعددی را برای این یگان کسب نماید.

معاون روابط عمومی تیپ ۷۱ روح الله گفت تصریح کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و تکیه بر توان پاسداران جوان، مؤمن و انقلابی همراه با ایده های نو و کاربردی سبب شد تا در حوزه فرهنگی در کنار ماموریت های تخصصی بتواند موفقیت هایی را کسب نماید.

سرهنگ غلامی گفت: روحیه انقلابی همراه با تفکر جهادی باوری الهی را در جسم و ذهن پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کرده است که می تواند سبب حرکت های مؤثری در ادامه رسالت پر افتخار سپاه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این سال ها تیپ ۷۱ روح الله در ماموریت های متعدد از امنیت پایدار در مرزها تا خدمات جهادی در مناطق محروم همراه با اقدامات سازندگی توانسته اقدامات شایانی را در گوشه گوشه استان مرکزی و مناطق ماموریت خود به یادگار گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما