شناسهٔ خبر: 67266549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ایلام: بهزیستی از ظرفیت خیرین برای بهبود وضعیت مددجویان کمک بگیرد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی نیازمند ورود جدی خیرین به این حوزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار" روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: بهزیستی باید از ظرفیت خیرین جامعه برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهره‌گیری کند.

وی افزود: مردم جامعه باید بیشتر با طیف گسترده مددجویان بهزیستی آشنا شوند و خیرین همچون کمیته امداد برای کمک به زندگی جامعه هدف بهزیستی ورود کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار به تقویت زیرساخت‌های خدماتی بهزیستی به مددجویان این سازمان تاکید کرد.

وی ادامه داد: بهزیستی طیف گسترده ای از مددجویان از جمله معلولان را حمایت می کند و باید جامعه به ویژه افراد خیر با شرایط زندگی آنها بیشتر آشنا شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: حضور در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر توانخواه از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است و سفر امروز نیز با هدف دیدار بدون واسطه با مددجویان بهزیستی استان ایلام است.

امام جمعه ایلام: بهزیستی از ظرفیت خیرین برای بهبود وضعیت مددجویان کمک بگیرد

"علی محمد قادری" افزود: سفر امروز به ایلام در راستای گرامیداشت راه شهید جمهور و با تأسی از سفرهای مردمی رئیس جمهور است که در این سفر موضوع تکافل اجتماعی از سوی بهزیستی تا پایان دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور ادامه یابد.

وی اضافه کرد: مسئولان دولت سیزدهم از جمله سازمان بهزیستی با ادامه راه رییس جمهور شهید، خود به میان مردم می‌روند و نباید این رویکرد حاکم باشد که مردم نیازهای خود را به سمت ادارات ببرند.

قادری هدف از سفر امروز خود به استان ایلام را پیگیری موضوع ظرفیت‌سازی اجتماعی ابلاغی از سوی وزیر کشور به استانداران برشمرد و ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور آنرا به همه ارکان هیأت دولت ابلاغ کرده و همه سازمان‌ها و دستگاه ها از جمله بهزیستی موظفند کار مردم را انجام و پیگیری کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: این ملاقات های مردمی با محوریت مساجد به عنوان سازه پربرکت جامعه انجام می‌گیرد و جامعه هدف با حضور در مساجد خواسته‌ها و مطالبات خود را بدون واسطه و در قالب دیدارهای مردمی بیان می کنند.

به گزارش ایرنا، بازدید از شیرخوارگاه، مددجویان، دیدار با خانواده معظم شهدای بهزیستی و معلولان، دیدار مردمی با جامعه هدف بهزیستی در شهرستان های چوار و ایوان از جمله برنامه های سفر یکروزه قادری به ایلام است.

نظر شما