شناسهٔ خبر: 67266314 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ارسال بیش از یک میلیارد صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان توسط شرکت داده پردازی معتمد تیس

بر اساس گزارش توسط مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان أمور مالیاتی کشور، شرکت داده پردازی معتمد تیس با پردازش بیشترین میزان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان، توانسته است بالاترین جایگاه را در بین شرکت‌های معتمد مالیاتی نوع اول را به خود اختصاص دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، شرکت معتمد مالیاتی تیس (داده پردازی معتمد تیس) ارائه خدمات نوین مالیاتی خود را از ابتدای دی ماه 1401 و پس از صدور مجوز معتمد نوع اول از سازمان أمور مالیاتی کشور با سرمایه گذاری شرکت های آسیاتک، سان و داده های ابری آسیاتک با هدف ایجادفرآیند ثبت و صدور صورتحساب و پشتیبانی همیشگی مودیان، تشکیل شده است.

این شرکت به عنوان معتمد نوع سازمان امور مالیاتی کشور و بازوی اجرایی سازمان و تسهیلگر قانون برای اتصال مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی فروش به سامانه مودیان، هم اکنون بیشترین حجم صورتحساب های الکترونیکی ارسالی به سامانه مودیان را پوشش می دهد و به عنوان بزرگترین ارسال کننده صورتحساب الکترونیکی و اتصال دهنده مودیان و فعالان اقتصادی به سامانه مودیان سهم بزرگی از تسهیل‌گری، اجرای قانون و گسترش عدالت مالیاتی در کشور داشته است.

تیس با ارائه خدمات جامع و متنوع سازمانی به مودیان مالیاتی کمک می‌کند تمامی الزامات مورد نیاز برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را محقق کنند.

مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی وسامانه مودیان گزارش شاخص های عملکردی و اجرایی در ارزیابی شرکت های معتمد مالیاتی را به عنوان بازوی اجرایی خود  در خردادماه 1403 را تهیه کرده است.

در این گزارش شرکت داده پردازی معتمد تیس با ارسال بیش از یک میلیارد صورتحساب الکترونیکی با اختلافی چشمگیر نسبت به سایر شرکت‌های معتمد در جایگاه نخست ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان قرار گرفت.

شرکت داده پردازی معتمد تیس

از جمله مودیان این شرکت می‌توان به تمامی بانک های عامل دولتی و خصوصی، بیمه ایران به عنوان بزرگترین بخش بیمه ای کشور، بیمه ملت، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، هلدینگ  های بزرگ گلستان و هلدینگ‌های اقتصادی کشور، پوشش تمامی کارگزاری های بورس کشور، هلدینگ صنایع غذایی میهن، اتاق‌های بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کشور، شرکت شهرک‌های صنعتی کل کشور، شرکت ملی پست، پلتفرم‌های بزرگ همچون کافه بازار، تپسی، دیوار، با سلام، انجمن های بزرگ اقتصادی کشور همچون کشتیرانی و حمل و نقل کالای داخلی و غیره اشاره کرد.

خدمات این شرکت اتصال بدون محدودیت فنی و دانشی همه مودیان به سامانه مودیان می باشد، در این راستا همه روش های اتصال بر روی پلتفرم چندوجهی شامل پلتفرم تحت وب ابری امن، وب سرویس های api، روش وبفرم و اکسل، نرم افزار pwa و اندرویدی، کارتخوان اندرویدی و نرم افزار صندوق فروشگاهی برای همه اصناف را شامل می شود، راهکارهای این شرکت شامل اختصاصی سازی اتصال برای مودیان خاص و اصناف نیز می شود و در این راه تیم کسب و کار و عملیات تیس توان اجرایی بالایی برای ارائه راهکار برای همه مودیان را دارد.

شرکت داده پردازی معتمد تیس

مزیت همکاری با معتمد تیس، تجربه بالای ما در اتصال همه مودیان و پوشش کامل نیازهای آموزشی اتصال و ارسال صورتحساب الکترونیکی، اخذ و درج شناسه خدمت و کالا، کار با کارپوشه مالیاتی، نحوه تکمیل اظهارنامه، ارائه گزارشات متنوع و اختصاصی و اتصال بدون محدودیت فنی و دانشی همه مودیان اعم از حقیقی و حقوقی به سامانه مودیان است.

برای همکاری با معتمدتیس، شماره رایگان و بدون کد ۹۰۰۰۱۵۱۵ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و همینطور وبسایت www.tisstsp.ir مرجع کاملی برای اتصال و آگاهی رسانی مودیان هست، ضمن اینکه در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و …. با شناسه @tisstsp آماده ارائه اطلاعات خوب و اتصال همه فعالان اقتصادی هستیم.

انتهای پیام

نظر شما