شناسهٔ خبر: 67266251 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خبرهای جدید از پذیره‌نویسی نماد یک لیزینگ جدید در فرابورس

بر اساس اطلاعات واصله از بازار سرمایه، شرکت لیزینگ عصر اعتماد به زودی به جمع شرکت‌های لیزینگ حاضر در بورس کشور می‌پیوندد.

صاحب‌خبر -

لیزینگ عصر اعتماد با سرمایه اولیه ۱۰ هزار میلیارد ریالی و با هدف ارائه‌ خدمات و تسهیلات به صاحبان صنایع و کسب‌و‌کارها و اشخاص حقیقی و حقوقی برای تامین تجهیزات و ماشین‌آلات، کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی بادوام، املاک و سرمایه در گردش تاسیس شد و خبرها حاکی از این است که به‌زودی با روش پذیره‎‌نویسی، جذب سرمایه از طریق بازارسرمایه را آغاز می‌کند.

لیزینگ عصر اعتماد، زیرمجموعه گروه مالی اعتماد پذیرفته شده در فرابورس است که ارتباط مستقیم با یکی از هلدینگ‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور دارد و در رسته‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کند.

با توجه به افزایش هزینه‌های سرمایه‌ای و تجهیزات در سبد هزینه‌های شرکت‌ها در سال‌های اخیر، این خبر گویای این مساله است که فعالیت لیزینگ عصر اعتماد در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات تسهیلات مالی به شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای تامین نیازهای تجهیزات تولیدی، سرمایه‌ای، املاک و سرمایه در گردش، پاسخ به یک نیاز مهم را در کسب‌وکارها هدف قرار داده است. زمان این پذیره نویسی به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر ۱۳ نماد بورسی متعلق به شرکت‌های لیزینگ در بورس تهران ثبت شده‌‌اند که تحت عنوان گـروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما