شناسهٔ خبر: 67266245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وضعیت مبهم نکونام در استقلال

ماندن یا نماندن نکونام در استقلال هنوز مشخص نیست و شایعات متعددی درباره ادامه همکاری سرمربی فصل پیش آبی‌ها به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ماندن یا نماندن نکونام در استقلال هنوز مشخص نیست و شایعات متعددی درباره ادامه همکاری سرمربی فصل پیش آبی‌ها به گوش می‌رسد. این شایعات درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که برخی تیم‌ها، هم سرمربی خود را می‌شناسند و هم اینکه به دنبال جذب گزینه‌های مورد نظر هستند و در این راستا به توافقاتی هم دست یافته‌اند.

قرار بود بعد از بازگشت نکونام از سفر درباره تداوم حضور او در استقلال اطلاع‌رسانی شود و مسئولان این باشگاه صراحتاً اعلام کنند که آیا با این سرمربی ادامه خواهند داد یا اینکه در نهایت کار به قطع همکاری منجر خواهد شد.

تا به امروز اما هیچ اطلاع‌رسانی رسمی پیرامون جدایی یا تداوم حضور نکونام نشده که همین استراتژی بر شایعات متعدد دامن زده است و روشن نیست که آینده کاری سرمربی فصل پیش با این باشگاه چطور پیش خواهد رفت.

برخی شایعات از احتمال قطع همکاری خبر می‌دهد و برخی هم از ادامه همکاری اما مالکان باشگاه استقلال ترجیح داده‌اند درباره این موضوع فعلاً موضع‌گیری رسمی نداشته باشند تا کسب تکلیف شود.

نکونام ابتدای فصل پیش با استقلال قراردادی به مدت 3 فصل امضا کرد و در حالی که زمان زیادی پشت گیت ورودی باشگاه قرار داشت، در روزهای پایانی نقل و انتقالات قراردادش به طور رسمی اعلام شد.

اکنون نیز با وجود اینکه زمان قابل‌توجهی از پایان لیگ برتر گذشته بازهم فضا به همان شکل سابق بازگشته و روشن نیست که نکونام فصل بعد سرمربی استقلال خواهد بود یا نه.

درعین حال شنیده می‌شود نکونام در لیست اولیه خود نام بازیکنانی همچون جهانبخش، قلی‌زاده، اللهیار، محبی، حسین‌زاده و آقاسی را قرار داده است اما باشگاه بعد از کسب اطلاع از لیست اولیه آقای سرمربی به او اعلام کرده دنبال این بازیکنان نباشد و به سراغ لیست دوم برود.

به طور قطع نکونام با مدیران استقلال در ارتباط است و درباره مسائل نقل و انتقالاتی بحث و گفت‌و‌گو می‌کند اما مسأله اصلی این است که تکلیف خود نکونام با مالکان این باشگاه در هلدینگ خلیج‌فارس روشن نیست و به طور واضح مشخص نشده که سرمربیگری او در این باشگاه تأیید خواهد شد یا خیر.

به هرحال ادامه این وضعیت هرگز به سود استقلال نخواهد بود و شاید تا پایان هفته درباره ادامه این همکاری بهتر بتوان صحبت کرد و به این نتیجه رسید که چه کسی سرمربی استقلال خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما