شناسهٔ خبر: 67266229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای طرح بهسازی پل راوند با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اجرای طرح بهسازی پل راوند با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال، ۲۵ روستا را به کاشان وصل می‌کند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح کاشان_ اردهال اظهار کرد: برای این پروژه ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۴ ماه زمان نیاز بود تا به افتتاح و به بهره‌برداری برسد، افزود: این نقطه یکی از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان کاشان بود، شاهد تصادفات مختلفی بودیم و بر اساس اظهارات کارشناسی این پروژه آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان با بیان اینکه از دیگر مزیت‌های عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح کاشان_اردهال ارتباط استان مرکزی و استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: این مسیر اتصال ۲۵ روستا به کاشان و مجموعه بزرگراه را تسهیل کرده است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه حمایت مسئولان در رده‌های مختلف استانی و ملی در این پروژه صورت می‌پذیرد، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پیشرفت داشته باشد و در مهلت مقرر افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

نظر شما