شناسهٔ خبر: 67266206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دوره «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» برگزار می‌شود

در نشست مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با مسئولان امور بانوان استان هرمزگان مقرر شد تا دوره معرفتی تشکیلاتی بانوی مجاهد با عنوان «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» در دو بخش معرفت و میدان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

دوره «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طالبی، مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با هدف شرکت در نشست تخصصی شورای راهبری شهرستان‌های استان هرمزگان به این استان سفر کرد. 

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در این سفر سه روزه، علاوه بر شرکت در نشست شورای راهبری شهرستان‌های استان هرمزگان، با همراهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، از شهرستان‌های خمیر، بندر لنگه، قشم و بندرعباس بازدید و با گروه‌های مردمی فعال در حوزه بانوان دیدار کرد. 

در این راستا طی نشست‌های پیش‌بینی شده، ضمن آشنایی با ظرفیت مناطق مختلف استان در حوزه بانوان، در مورد مسائل، آسیب‌ها و موانع حضور بانوان گفت‌وگو و برنامه‌های مرکز راهبری و همانگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی مطرح شد. 

همچنین، در این نشست مقرر شد تا دوره معرفتی تشکیلاتی بانوی مجاهد با عنوان «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» در دو بخش معرفت و میدان از سری رویدادهای الگوی سوم با همکاری این معاونت برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما