شناسهٔ خبر: 67266166 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم نظارت دستگاه های مسئول بر بهای بلیت هواپیما

دستگاه نظارتی بر تعیین قیمت بلیت هواپیما نظارت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در نشست هم اندیشی شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه، گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما در فصل‌های پر پرواز به واسطه پرواز‌های چارتری رخ می‌دهد و قطعاً ما از این موضوع ناراضی هستیم.

احسان الواری نژاد افزود: لازم است موضوع از طریق دستگاه های نظارتی همچون سازمان هواپیمایی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان سمت و معاونت حمایت از مصرف کننده پیگیری و کنترل قیمت ها در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: فرودگاه و مجموعه فرودگاه آبادان وظیفه‌اش ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات بهتر به مسافران است و هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین بهای بلیط هواپیما و برخورد با گرون فروشان ندارد.  

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان همچنین با توجه به شرایط ویژه فرودگاه در منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: در صدد شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه آبادان هستیم، زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند از معافیت‌ها و تسهیلات سازمان منطقه آزاد اروند بهره‌مند شوند لذا در تلاشیم بستر و شرایط را فراهم کنیم هم برای توسعه رونق فرودگاه و منطقه و هم ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران و مسافران، به ویژه مردم آبادان و خرمشهر. 
احسان الواری نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی هزینه‌های فعالیت ها‌ی خود را در طرح‌های فرودگاهی تامین می‌کند، هزینه‌ای از روی دوش دولت برداشته می‌شود و با کیفیت بهتری می‌تواند این شرایط را فراهم کند. 
وی با بیان اینکه فرودگاه‌ها مبادی ورودی به هر شهر و هر منطقه هستند گفت: این امکان شرایط ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم می کند. 

<div id="video-display-embed-code_11232331"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263549/11232331?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما