شناسهٔ خبر: 67266158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

با حضور نماینده شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی وضعیت ارتباطی این شهرستان بررسی شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان در جلسه ای با حضور نماینده شهرستان بروجرد و اشترنیان در مجلس شورای اسلامی و دهیاران شهرستان وضعیت ارتباطی این شهرستان را موردبررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، مجتبی صارمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در جلسه ای که با حضور خانم مقصودی نماینده شهرستان بروجرد و اشترنیان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از دهیاران این شهرستان که در محل مخابرات بروجرد برگزار شد، ضمن استماع درخواست های دهیاران حاضر در جلسه، گزارشی از پروژه های اولویت دار اداره کل ارتباطات در حوزه شهری و روستایی از جمله پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و توسعه ارتباطات روستایی و اقدامات انجام گرفته در این خصوص را ارائه کرد.
در ادامه این برنامه در نماینده شهرستان با حضور در منطقه گردشگری دربند شهر ونایی وضعیت ارتباطی این منطقه مورد بررسی قرار داد و تصمیمات مقتضی در راستای رفع مشکلات ارتباطی این منطقه اتخاذ شد.
 شهرستان بروجرد دارای تعداد 139 روستا بالای بیست خانوار است که براساس برنامه وپروژه های در دست اقدام در سال جاری، تمام این روستاها به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

نظر شما