شناسهٔ خبر: 67266085 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی دولت:

عدالت و توسعه آن از شعارهای اساسی رییس جمهور شهید بود

یاسمین نسبتی

سخنگوی دولت گفت: حوزه اداری و استخدامی از شعار های اساسی شهید رییس‌جمهور بود و عدالت و توسعه عدالت از مسائل مهم و شعار های اساسی وی بود تا اقدامات مهمی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نشست مشترک سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات با موضوع ارائه عملکرد ۱۰۰۰ روزه خدمت برگزار شد. علی بهادری جهرمی -  در این نشست اظهار کرد: سلسله جلساتی به منظور ارایه گزارش به مردم از خدمات دولت سیزدهم برگزار و قرار شد اقداماتی که در حدود سه سال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداری و استخدامی هم انجام شده، اعلام شود.

وی افزود: هم حوزه اداری و استخدامی از شعارهای اساسی رییس‌جمهور شهید بود و عدالت و هم توسعه عدالت از مسائل مهم و شعارهای اساسی وی بود تا اقدامات مهمی انجام شود. در حوزه بهره وری در این سازمان اقدامات بسیاری حتی برای اولین بار بود، انجام شد.

سخنگوی دولت گفت: از جمله اقدام مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری- استخدامی راه‌اندازی سامانه رضایت سنجی بود. در حوزه های گوناگونی از جمله شبکه ملی اطلاعات و حوزه فضایی هم اقدامات مهمی انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه فضایی در این دولت در مدت سه سال سه جلسه برگزار و حدود ۱۳ پرتاب انجام شد که نشان دهنده توجه ایشان بود.

جهرمی گفت: یکی از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی، خدمت رسانی بسیار خوب همه دستگاه است. اینکه می توانند هزاران خدمت و نوع از مجوز در سطح شهرداری ها، دستگاه های قضایی و ... را به صورت برخط و هوشمند صادر کنند، نتیجه هم افزایی و تعامل بسیار گسترده است که ناشی از تغییر رویکرد گفتمان به جای فاصله گذاری با بقیه نهادها است. در دولت شهید رئیسی این موضوع به سمت یکی شدن و انسجام ایجاد کردن میان همه ظرفیت‌های کشور از همه سلایق و نهادها حرکت کرد.
انتهای پیام

نظر شما