شناسهٔ خبر: 67266065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار گردید؛

دومین رویداد "ذهن زیبا" ویژه والدین دانشجویان

توسط اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی_ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دومین رویداد سراسری ذهن زیبا با عنوان "یک حبه قند" و با موضوع نقش والدین در ازدواج فرزندان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایلام، توسط اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی_ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دومین رویداد ذهن زیبا با حضور یازده نفر از والدین دانشجویان در سالن توسعه پردیس آموزشی برگزار گردید.

عنوان این برنامه "یک حبه قند" و با محوریت آموزش نقش والدین در ازدواج فرزندان، چگونگی داشتن یک ازدواج موفق و بدون شکست و مصون ماندن فرزندان در برابر آسیب‌های اجتماعی بود.

دکتر بهزاد بسطامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه که در این برنامه حضور داشت، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر به تشریح ارتباط والدین با دانشگاه پرداخت و اظهار امیدواری کرد که میهمانان حاضر در این برنامه، در برنامه‌های آتی نیز شرکت نمایند.

دکتر زهره داودیان، رئیس اداره مشاوره دانشگاه نیز در سخنانی به معرفی اداره مشاوره و اهداف آن، اقدامات گذشته و برنامه‌های آینده و معرفی رویداد سراسری ذهن زیبا پرداخت.

پس از به نمایش درآمدن این قسمت از رویداد ذهن زیبا، میهمانان در مورد موضوع مذکور با کارشناس برنامه(دکتر داودیان) به پرسش و پاسخ و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است؛ دومین برنامه از رویداد ذهن زیبا، با تدریس دکتر علیرضا فاضلی مهرآبادی( روانشناس سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران) و دکتر افسانه جوربنیان( روانشناس و مدرس دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهید مطهری) به طور همزمان در کلیه دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و با حضور والدین دانشجویان به اجرا درآمد.

دومین رویداد "ذهن زیبا" ویژه والدین دانشجویان

نظر شما