شناسهٔ خبر: 67266055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بسیج فرهنگیان:

ادبیات انقلاب را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان احیا کنیم

زهرا عسگری

رئیس بسیج فرهنگیان کشور بر ضرورت احیا و زنده کردن ادبیات انقلاب در کانون بسیج کانون پرورش فکری و کودکان استان فارس تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

مراسم افتتاحیه کانون بسیج فرهنگیان حضرت معصومه(س) امروز، ۳۰ خردادماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور در این مراسم با اشاره به افتتاح کانون بسیج در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: این کانون بسیج باید بتواند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادبیات انقلاب را زنده کند و کانون را به شبکه‌ای از معلمان دغدغه‌مند متصل کند.

سجاد صدیقی با بیان اینکه کانون یک فرصت فوق‌العاده برای بسیج فرهنگیان است، افزود: قوه تخیل نعمتی است که خدا به ما داده است و در حوزه رفتاری انسان تاثیر زیادی دارد. کودکی و نوجوانی دوران حساسی است و باید روی قوه تخیل کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرد.

وی با اشاره به کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب افزود: تخیل نظام رفتار کودک را در بر می‌گیرد و کتاب‌های کانون می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور افزود: آنچه می‌تواند فرهنگ جامعه را تغییر دهد، تمرکز بر قوه تخیل و خیال یک جامعه است که می‌تواند سبک پرورش رفتار را تولید کند و هنر پایه تخیل است.

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در این مراسم به ظرفیت‌های کانون و علاقه‌مندی مربیان به فعالیت در حوزه بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: کانون با وجود مربیان بسیجی این زمینه را دارد که در این حوزه نیز فعال خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما