شناسهٔ خبر: 67266005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وزیر علوم: کار ساخت خوابگاه های متاهلی را رها نکردیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کار ساخت خوابگاه های متاهلی را رها نکردیم و فرقی برای ما ندارد. مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مانند مشعلی است که برای مدتی در دست داریم و سپس به فرد دیگری می سپاریم.

به گزارش شفقنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت با اشار به وضعیت پروژه‌های ساخت خوابگاه دانشجویی گفت: در دولت «شهید» رئیسی عزم خوبی برای احداث خوابگاه‌های متاهلی وجود داشت. منابع این پروژه از محل مولد سازی و قانونی جوانی جمعیت پیش بینی شده است.

او ادامه داد: تا پیش از دولت سیزدهم هزار خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور قابل استفاده بود، طبق برنامه های دولت تا پایان دولت سیزدهم تعداد این خوابگاه‌ها به ۵ هزار و ۶۰۰ واحد می رسد.

زلفی گل با اشاره به خوابگاه مجردی هم گفت: خانواده‌ها و دانشجویان این انتظار را دارند که پس از قبولی دانشگاه موضوع خوابگاه برای آنان دغدغه نباشد و دولت نیز این مسئله را حل می کند.

زلفی گل تاکید کرد: کار ساخت خوابگاه ها را رها نکردیم و فرقی برای ما ندارد. مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مانند مشعلی است که برای مدتی در دست داریم و سپس به فرد دیگری می سپاریم.

نظر شما