شناسهٔ خبر: 67265987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشاور فرماندهی کل سپاه:

مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه قدرت گرفتن ایران

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت: ما در حال قدرت‌گرفتن هستیم و این قدرت‌گرفتن احتیاج به یک پشتوانه گسترده مردم در حوزه سیاسی دارد، مردم همان‌طور که در وعده صادق و تشییع شهدا پشتیبانی خود را نشان دادند در حوزه سیاسی هم باید این پشتیبانی را نشان دهند.

صاحب‌خبر -

حجتالاسلام حسین طائب صبح امروز در جمع پاسداران سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه امروز آمریکا امروز آن قدر وضعش بد شده که درگیر مسائل خود شده است، اظهار کرد: دموکرات‌ها پس از ترامپ مسیر را به‌گونه‌ای طی کردند که قبول کردند هژمون آمریکا از بین رفته است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا به این نتیجه رسیده است که نه‌تنها هژمونش از بین رفته؛ بلکه قدرتش هم ضعیف شده است، خاطرنشان کرد: وعده صادق اتفاق افتاد، چهار کشور اتمی یک طرف با تمام پدافند خود جمع شدند، این‌همه مذاکرات و پیغام دادند که ایران جواب ندهد و ایران را در استفاده از توانمندی‌های خود به تردید بیندازند، اسرائیلی که فکر می‌کرد می‌توانند علیه ایران اجماع کند و پای آمریکا را به جنگ باز کنند، آخر سر رئیس موساد به یکی از رئیس‌های سرویس‌های منطقه پیام داد که به ایران بگویید که اگر می‌خواهید بزنید این‌جور بزنید.

طائب ادامه داد:  ایران عملیات وعده صادق را با آن قدرت انجام داد و هیچ‌کدام نتوانستند حمله را پاسخ دهند امروز اسرائیل کشتار جنگی می‌کند، اسرای خودش را می‌کشد تا چهار نفر را از آن‌ها آزاد کند و یک دستاوردی برای خود بتراشد، اما دچار دوقطبی شدید شده است.

وی با اشاره به تبادل عملیاتی با کشورهای مختلف برای دورزدن تحریم‌ها و تعامل با جهان، خاطرنشان کرد: 14 سال روابط همه کشورهای منطقه را با سوریه بهم ریختند، کاری می‌خواستند بکنند که بشار اسد برود، اما امروز همه کشورهای اتحادیه عرب با هم جمع شدند و بشار اسد را به اتحادیه عرب برگرداندند.

مشاور فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: ما در حال قدرت‌گرفتن هستیم و این قدرت‌گرفتن احتیاج به یک پشتوانه گسترده مردم در حوزه سیاسی دارد، مردم همان‌طور که در وعده صادق و تشییع شهدا نشان دادند در حوزه سیاسی هم باید نشان دهند و این مشارکت سیاسی بالا در تولید قدرت درون و به دنبال آن قدرت بیرون نیاز است.

نظر شما