شناسهٔ خبر: 67265901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور اصلح باید دلسوز مردم باشد

یک رئیس جمهور اصلح باید دلسوز مردم باشد، چرا که یک مسئول اگر دلسوز نباشد و به فکر مصالح خود باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند وظیفه‌ای را که دربارۀ خدمت‌رسانی و خدمتگزاری نسبت به مردم بر دوش دارد، به درستی به انجام برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، برنامه مناظره انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان و نمایندگان ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری به همت تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر، بسیج دانشجویی و استادان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

اصلی‌ترین معیار انتخاب رئیس جمهور اصلح ادامه دهنده راه شهید رئیسی

در این برنامه شرکت‌کنندگان اصلی‌ترین معیار انتخاب یک رئیس جمهور خوب را ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی، اخلاص، مردم‌داری تعهد به اسلام و داشتن حسن سابقه و دلسوزی بیان کردند و دوری از غرب‌زدگی را از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح دانستند.

آنان ادامه دادند: یک رئیس جمهور اصلح باید دلسوز مردم باشد، چرا که یک مسئول اگر دلسوز نباشد و به فکر مصالح خود باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند وظیفه‌ای را که دربارۀ خدمت‌رسانی و خدمتگزاری نسبت به مردم بر دوش دارد، به درستی به انجام برساند این خصوصیت، یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بوده است.

هر 6 کاندیدا، ملاک‌های انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی را کسب کرده‌اند

در این برنامه باقر گرگین در ابتدای این برنامه انتخاباتی با بیان اینکه همه کاندیدا‌ها مورد احترام هستند، اظهار کرد: ویژگی و خصوصیات هر 6 کاندیدا توسط شورای نگهبان ارزیابی، بررسی و در نهایت مورد تأیید قرار گرفته از این‌ رو هر 6 کاندیدای رئیس جمهور قابل احترام و برنامه‌ آنان قابل تأمل است.

وی، با بیان اینکه هر 6 کاندیدا، ملاک‌های انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی را کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: این جلسات تبیینی و شناختی در راستای مسئله‌محوری، کار آزمودگی و بررسی برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیدا‌ها برای انتخاب اصلح برگزار و بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بسیج استادان دانشگاهیان استان بوشهر با تأکید بر نقش ویژه دانشگاهیان در روشنگری و آگاهی‌رسانی در جامعه، مطرح کرد: امروز اقشار مختلف جامعه نیاز دارند تا نسبت به دیدگاه هر کاندیدا به مسائل اساسی که هر قشر با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، آگاه شوند، برنامه‌های هر کاندیدا را بدانند و طرحی را که برای ورود به مشکلات و در نهایت رفع آن دارند را مطلع شوند، با تفسیر برنامه‌ها و طرح‌ها، مردم خود را این طرح‌ها پیدا و به سمت آن کاندیدای که به اهداف کشور و جامعه نزدیک هستند، سوق پیدا خواهند کرد.

تبیین و روشنگری شخصیت کاندیداها از اهداف مهم این برنامه است

قدیر خواجه‌پور نیز با تأکید بر اینکه این برنامه در مسیر آگاهی‌سازی و روشنگری مطابق با دستورالعمل وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه در راستای انسجام در برنامه‌ریزی و تقویت سازوکار‌های مشارکت دانشگاهیان انجام می‌شود درباره روند چگونگی آن توضیح داد: مطابق همه مناظره‌ها، اولویت سخن گفتن هر نماینده کاندیداها از طریق قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این مناظره در 3 بخش پنج دقیقه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش اول، تبیین و روشنگری شخصیت کاندیدا، بخش دوم اختصاص به برنامه‌های انتخاباتی و بخش سوم به فرهنگ، سیاست و امنیت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/190/

نظر شما