شناسهٔ خبر: 67265891 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: ایلام-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان گفت: جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان از برگزاری جشن ۵ ساعته عیدغدیر در شهر آبدانان خبر داد.

وی از برگزاری مهمانی غدیر خبر داد و گفت: در راستای بهتر و باشکوه‌تر برگزاری مهمانی غدیر از همه ظرفیت‌های مردمی، هیئات مذهبی، مداحان و فعالان فرهنگی استفاده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و بضاعت بتوانیم روز عید سعید غدیر را برای مردم شهرستان آبدانان یک روز شاد و به یاد ماندنی در کنار خانواده‌ها رقم بزنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از همه گروه‌ها ی مختلف هیئات مذهبی، بازاریان که تمایل به برپایی موکب دارند دعوت شده است.

وی در ادامه افزود جشن مهمانی بزرگ غدیر روز دوشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۴ عصر تا ۲۱ شب با حضور مواکب، هیئات های مذهبی، ستایشگران اهل بیتت، جامعه قرآنی، اصناف و بازاریان در محل خیابان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

حسینی افزود: برای جشن مهمانی غدیر، بیش از ۱۴ جایزه سفر مشهد مقدس، ۱۴ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۴ غرفه فرهنگی و موکب خبر داد و گفت: سخنران مراسم حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مولودی خوانی قاری و مداح کشوری حاج محمدیان از تهران و با حضور سردار حسینی برگزار خواهد شد.

نظر شما