شناسهٔ خبر: 67265833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

دومین مناظره چگونه خواهد بود؟

مناظره‌ جدید نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری در حالی پنجشنبه ـ ۳۱ خرداد ماه ـ روی آنتن می‌رود که موضوع دومین مناظره هم «اقتصادی» است و در استودیو ۱۱ سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دومین برنامه مناظره که با موضوع اقتصاد همراه خواهد بود، با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» فردا ۳۱ خرداد ماه ساعت ۲۰ از تلویزیون و رادیو زنده پخش خواهد شد.

سومین مناظره با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» روز جمعه ـ یکم تیر ماه ـ روی آنتن می‌رود.

همچنین چهارمین مناظره با موضوع سیاسی با عنوان «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه، چهارم تیر ماه زنده پخش خواهد شد.

و اما آخرین مناظره هم در موضوع اقتصاد با عنوان «کارآمدسازی دولت» روز سه‌شنبه، پنجم تیر ماه از تلویزیون زنده پخش خواهد شد.

دوشنبه شب، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» در استودیو ۱۱ با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر آغاز شد و سه ساعت و نیم به طول انجامید. در این مناظره سوالات از سوی نخبگان و اندیشمندان و خبرگان حوزه مربوطه به شکل تصویری مطرح شد.

لازم به یادآوری است که قرعه کشی جایگاه نامزدها در چهار مناظره، امروز ـ ۳۰ خرداد ماه ـ با حضور نمایندگان نامزدها انجام شد.

این چهار مناظره هم از شبکه یک سیما پخش می‌شوند و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان نیز روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها:

نظر شما