شناسهٔ خبر: 67265806 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

بهترین تبلت برای مشاهده فیلم در سال 2024

صاحب‌خبر -
یک تبلت مناسب برای تماشا فیلم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
اگر قصد خرید اینترنتی جدیدترین تبلت ها برای تماشای فیلم و سریال دارید لازم است تا به بودن ویژگی‌های زیر در تبلت موردنظر توجه داشته باشید:
•    بزرگ بودن اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش بزرگ‌تر، تجربه سینمایی‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما به خاطر داشته باشید که تبلت‌های بزرگ‌تر سنگین‌تر و حجیم‌تر هستند.
•    بالا بودن کیفیت صفحه نمایش: وضوح تصویر، روشنایی و دقت رنگ از فاکتورهای مهم کیفیت صفحه نمایش هستند. برای بهترین تجربه، به دنبال تبلتی با وضوح حداقل 1080 و پنل IPS یا OLED باشید.
•    عملکرد عالی: پردازنده و رم قدرتمند برای تماشای روان فیلم‌های با کیفیت بالا و انجام بازی‌های ویدئویی ضروری هستند. البته داشتن پردازنده و رم قدرتمند باعث افزایش قیمت تبلت خواهد شد.
•    بالا بودن عمر باتری: تبلتی را انتخاب کنید که عمر باتری مناسبی داشته باشد تا بتوانید بدون نیاز به شارژ مجدد، به تماشای فیلم بپردازید.
•    بلندگوهای باکیفیت: بلندگوهای با کیفیت برای تجربهٔ صوتی فراگیر و لذت بخش ضروری هستند.
•    فضای ذخیره سازی کافی: اگر قصد دارید فیلم‌ها را به صورت آفلاین تماشا کنید، به فضای ذخیره سازی کافی نیاز دارید.
•    قابلیت حمل آسان: اگر قصد دارید تبلت را زیاد با خود حمل کنید، به دنبال مدلی باشید که سبک و باریک باشد.

بهترین تبلت‌های سال 2024 برای تماشای فیلم
اگر قصد دارید تا برترین تبلت‌های موجود در بازار را برای تماشا فیلم انتخاب کنید، بهتر است تا به سراغ تبلت‌های زیر بیایید:

Apple iPad Pro 12.9 (نسل ششم)

خرید اینترنتی اپل


Apple iPad Pro 12.9 یکی از تبلت‌هایی است که برای تماشای فیلم عالی به نظر می‌رسد. صفحه نمایش این دستگاه 12.9 اینچی Liquid Retina XDR با رزولوشن 2732 * 2048 پیکسل است و دقت رنگ فوق العاده و سیاهی عمیق را به دلیل فناوری mini-LED ارائه می‌دهد.
پشتیبانی از تراشه M2، پخش روان و توانایی مدیریت هر برنامه یا بازی را تضمین می‌کند. همچنین بلندگوهای داخلی این تبلت عالی هستند و با جفت شدن با هدفون‌های با کیفیت، تجربه صوتی بهتری را ارائه می‌دهد.
 
اندازه صفحه نمایش 12.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 2732 * 2048 پیکسل
باتری 10758 میلی آمپر ساعت
وزن 682 گرم
فضا ذخیره سازی 128، 256 یا 512 گیگابایت، 1 یا 2 ترابایت
 
 





Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

سامسونگ گلکسی از فروشگاه اینترنتی پیندو


Samsung Galaxy Tab S9 Ultra یکی دیگر از تبلت‌های عالی برای تماشا فیلم است. این تبلت مجهز به صفحه نمایش 14.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1848 * 2960 و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در این تبلت شاهد بلندگوهای چهارگانه تنظیم شده توسط AKG با پشتیبانی از Dolby Atmos هستیم که صدایی عالی را ارائه می‌دهند.
 
اندازه صفحه نمایش 14.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 1848 * 2960 پیکسل
باتری 11200 میلی آمپر ساعت
وزن 732 گرم
فضا ذخیره سازی 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت






 
Apple iPad Air (نسل پنجم)
یکی دیگر از برترین تبلت‌هایی که می‌توانید برای تماشا مداوم فیلم و سریال خریداری کنید، Apple iPad Air است. در این تبلت شاهد صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina با وضوح 2360 * 1640 پیکسل هستیم. این تبلت بلندگوهای خوبی داشته البته به قدرتمندی iPad Pro نیست.
 
اندازه صفحه نمایش 10.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 1640 * 2360 پیکسل
وزن 461 گرم
فضا ذخیره سازی 64 یا 256 گیگابایت





 
لنوو Tab P12 Pro
اگر به دنبال خرید یک تبلت با قیمت مناسب هستید، می‌توانید برای خرید لنوو Tab P12 Pro اقدام کنید. شرکت لنوو این تبلت را با نمایشگر 12.6 اینچی OLED، وضوح تصویر 2K، Dolby Vision و Dolby Atmos را تولید کرده و به فروش می‌رساند. مشخصات فنی که این تبلت دارد باعث شده تا تماشای فیلم با آن تجربه سینمایی خیره کننده‌ای را به ارمغان بیاورد.
 
اندازه صفحه نمایش 12.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 1600 * 2560 پیکسل
باتری 10200 میلی آمپر ساعت
وزن 565 گرم
فضا ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایت






 
خرید اینترنتی تبلت از سایت پیندو
در صورتی که به دنبال خرید اینترنتی انواع مختلفی از تبلت‌ها هستید، می‌توانید از خدمات وب سایت پیندو برای خرید کالای دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید. وب سایت پیندو به عنوان یک پلتفرم برای خرید و فروش آنلاین کالاهای مختلف، با هدف ایجاد بازاری آزاد و بدون محدودیت برای تمام افراد طراحی شده است. در سایت پیندو می‌توان در بازاری آنلاین هر کسی به راحتی کالای نو خود را به فروش برساند یا بخرد.

خرید اینترنتی جدیدترین تبلت‌ها از پیندو در یک فضای رقابتی و آزاد برای کسب و کارها صورت می‌گیرد به طوری که هر فروشنده‌ای بتواند با روش و ترفند خاص خود، محصولات خود را به فروش برساند. همچنین قیمت‌ها، شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی در پیندو به طور کامل شفاف هستند و خریداران می‌توانند با مقایسه آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشند. در سایت پیندو می‌توانید در دسته بندی‌های زیر برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید:
•    کالای دیجیتال
•    خانه و آشپزخانه
•    مد و پوشاک
•    زیبایی و سلامت
•    فرهنگ و هنر
•    سرگرمی و فراغت
•    وسایل نقلیه
•    خدمات
•    صنعتی و اداری
•    مواد غذایی

حرف آخر
در این مطلب شما را با برخی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار برای مشاهده فیلم آشنا کردیم. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، می‌توانید از طریق سایت پیندو به آدرس www.pindo.ir محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. با خرید از این سایت می‌توانید بابت اصالت و کیفیت کالاها مطمئن باشید.
 

نظر شما