شناسهٔ خبر: 67265723 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

راه اندازی مجدد استخر شنای دهدشت

استخر شنای شهر دهدشت پس از ۵ سال تعطیلی از هفته آینده شروع به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین،دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه امسال با موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و اعضای ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
سرپرست اداره ورزش و جوانان کهگیلویه هدف از این جلسه را غنی سازی و برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال دانست و گفت : تدوین و برنامه ریزی مناسب اوقات فراغت از مهترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.
رحمان اندیک افزود : اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با آمادگی ۵۰ مکان ورزشی، ۶۰ مدرسه فوتبال و باشگاه ورزشی در رشته های مختلف و ۳۵ هیات ورزشی آماده تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان کهگیلویه در این ایام از سال است.
وی گفت : با پیگیری ها و تلاش های فراوان فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان استخر شنای دهدشت پس از تعطیلی پنج ساله مجدد از هفته آینده بازگشایی و برای عموم مردم قابل استفاده است. 
معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان کهگیلویه جوانان و نوجوانان را سرمایه اصلی و آیندگان کشور برشمرد و گفت : همه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان به موضوع اوقات فراغت این قشر توجه و به حل کردن بخشی از مشکلات جوانان و نوجوانان کمک کنند .
ابراهیم خنجری افزود : اگر برای این قشر برنامه ریزی اصولی انجام نشود دشمن از این وضعیت جهت القای افکار خود به جامعه در این فرصت فراغت نهایت استفاده را خواهد برد.
وی این جلسات ستاد ساماندهی را ظرفیتی مناسب و بزرگ دانست و گفت : این جلسه برای هم افزایی، هم فکری و برنامه ریزی دستگاه عضو ستاد است تا بتوانیم برنامه های فاخری را اجرا و مشکلات راه اوقات فراغت فررندانمان را برطرف کنیم .

نظر شما