شناسهٔ خبر: 67265701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیشکسوت پرسپولیس:

بیرانوند هرچه دارد از پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیرانوند هرچه دارد از پرسپولیس است، اما به وجود آمدن بعضی مشکلات موجب می‌شود حتی بازیکنان بزرگی همچون بیرانوند نیز با این مسائل روبه‌رو شوند.

صاحب‌خبر -

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره مشکلات مدیریت پرسپولیس در بخش قرارداد بازیکنان این تیم اظهار کرد: سال‌ها است در بخش مدیریت با مشکل مواجه هستیم، اوسمار به چه دلیل باید قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کند؟ این مربی با عملکرد خوب خود توانست قهرمانی را کسب کند. قرارداد وی باید پیش از دیدار با مس رفسنجان تمدید می‌شد، اما اوسمار چون حرفه‌ای بود متوجه شد که تحت هر شرایطی چنین اتفاقی رقم نخواهد خورد.

وی افزود: تمام این مشکلات به این موضوع بازمی‌گردد که چارچوب صحیحی وجود ندارد. سال‌ها است با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، چراکه بازیکن قرارداد حرفه‌ای ندارد. به طور کلی دود این مشکلات در چشم هواداران می‌رود. با اینکه بازیکنان قرمزپوش شایستگی‌های خود را نشان دادند، اما مدیریت باشگاه باید بتواند این مهره‌ها را حفظ کند تا برای پرسپولیس حاشیه ایجاد نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره فسخ قرارداد بیرانوند با این تیم خاطرنشان کرد: بیرانوند هرچه دارد از پرسپولیس است، اما به وجود آمدن بعضی مشکلات موجب می‌شود حتی بازیکنان بزرگی همچون بیرانوند نیز با این مسائل روبه‌رو شوند. نگاهی به بازیکنان گذشته پرسپولیس بیندازید که مشکلات مالی بسیاری دارند و هیچ‌کس به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. باید مدیریت صحیح وجود داشته باشد و برای بازیکنان پشتوانه‌سازی شود، اما چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازیکنی همچون بیرانوند نقش کلیدی روی قهرمانی پرسپولیس دارد، اما اینکه هر بار بخواهد قرارداد خود را فسخ کند صحیح نیست و باید کارشناسی ورزشی شود. از نظر من باید چارچوب درستی در باشگاه‌ها تعریف شود تا بازیکن مجبور باشد در چارچوب تعهدات قراردادی خود رفتار کند. به طور کلی تمام این مشکلات به مدیریت باشگاه برمی‌گردد.

کلهر تصریح کرد: امیدوارم تمام بازیکنانی که سال گذشته با وجود مشکلات بسیار برای قهرمانی تلاش کردند در پرسپولیس ماندگار شوند، همچنین از طریق تعامل درست مدیریت و بازیکنان مشکلات قراردادی برطرف شود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته علیرضا بیرانوند در صفحه مجازی خود یک استوری با مضمون اعتراض به نحوه پرداخت پاداش‌های قهرمانی پرسپولیس منتشر کرد که رنگ و بوی جدایی از این تیم را داشت.

بیرانوند در صفحه مجازی خود نوشت: «فصلی که گذشت یکی از سخت‌ترین فصول حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم در زمانی که همه ناامید از کسب قهرمانی بودند قهرمان شویم، تلاش تا آخرین لحظه و امید داشتن تا آخرین لحظه بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس بوده و وظیفه بازیکنان نیز است.

در کنار این شرایط، مطابق آنچه که در دیگر لیگ‌ها نیز گاهی می‌شنویم شنیده شد که حتی پاداش برای برخی تیم‌های رقیب در نظر گرفته شد تا مقابل ما با تمام توان بازی نمایند هر چند معتقدم تمامی این تیم‌ها با رعایت اصول حرفه‌ای و جوانمردی مثل همه بازی‌های گذشته با شرافت بازی کردند و ثابت نمودند که روح جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه موضوعات جریان دارد.

طبیعی است که تیم ما هم در این شرایط مثل همیشه از طریق باشگاه یا اسپانسرها به جهت احترام پاداش‌هایی در نظر می‌گیرند، اما متأسفانه باخبر شدم در کمال بی‌احترامی این پاداش‌ها را بعد از قهرمانی از اصل مطالبات کسر نمودند و قسمتی از اصل قرارداد در نظر گرفته‌اند.

بحث بنده آن پاداش‌ها نیست کما اینکه بیشتر آنها را بچه‌های تیم نذر کرده و به انسان‌های نیازمند پرداخت کرده‌اند. حقیقتاً این اتفاقات انسان را سر خورده می‌کند، حس اعتماد را از بین برده و نوعی بی احترامی به بازیکنان تلقی می‌شود و انسان را وادار به تصمیماتی می‌کنند که بر خلاف میل باطنی است.»

بیرانوند هرچه دارد از پرسپولیس است

ساعتی پس از انتشار این استوری بیرانوند ویدئویی را از خود در حال تمرینات پیش فصل برای پرسپولیس منتشر کرد و این در حالی است که امروز بعضی از رسانه‌های ورزشی خبر از جدایی این بازیکن از جمع قرمزپوشان و فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط وی دادند.

نظر شما