شناسهٔ خبر: 67265652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

خبر مهم جبلی از مناظره ها

رئیس سازمان صداوسیما گفت: بعد از مناظره‌ی اول، طبق برآوردهای اولیه ما بالای ۹۲ درصد مردم از مناظره رضایت داشتند

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مناظر‌ه‌های انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برخی از دیدگاه‌ها نظرات نخبگانی و تخصصی است که بین اصحاب رسانه و نخبگان سیاسی در جریان است؛ البته بخش عمده نیز نظرات عامه‌ی مردم است.

وی افزود: بعد از مناظره‌ی اول، طبق برآوردهای اولیه ما بالای 92 درصد مردم از مناظره رضایت داشتند.

رئیس سازمان صداوسیما عنوان کرد: اولین مناظره به‌دلیل ادای احترام ما نسبت به شهدا و هم‌چنین ورود نامزدها به سالن قرعه‌کشی و خودِ مراسم قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی برای عدم ورود همزمان نامزدها و نیز انجام مراسم استقبال تا حدود نیم‌ساعت از 18 الی 18.30 زمان برد.

برخی کاندیداها ادعا می‌کنند تحریم‌ها بر اقتصاد ایران اثر نداشته و با وجود تحریم و روابط محدود خارجی، می‌توان رشد اقتصادی بالاتر از 8درصد و بادوام داشت.

وی بیان کرد: امروز جلسه‌ای را با نمایندگان نامزدها خواهیم داشت و  قرعه‌کشی هر چهار مناظره را امروز انجام خواهیم داد.

با برخی افراد که منافع‌شان در خراب شدن زیرساخت‌های کشور و افزون شدن و ادامه یافتن تحریم‌هاست و مشتاق آمدن ترامپ هستند، بلکه کشور به سوی جنگ برود هیچ دلیلی برای شرکت در انتخابات قانع‌کننده نیست و خورشید هم بر آن گواه بدهد کارگر نمی‌افتد.

در مناظره‌های بعدی تأخیرِ چند دقیقه‌ای در شروع را نخواهیم داشت و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نهایتا تا ساعت 20.05 آغاز شود.

نظر شما