شناسهٔ خبر: 67265553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تضعیف شورای نگهبان ضعیف ساختن نظام است - اکونیوز

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد از مواضع برخی گروه‌های سیاسی در روزهای اخیر در خصوص عملکرد شورای نگهبان، گفت: تضعیف شورای نگهبان ضعیف ساختن نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح چهارشنبه در همایش «وحدت و انسجام، عزت و اقتدار» به میزبانی سالن اجتماعات کانون پرورش فکری سمنان با انتقاد از مواضع برخی گروه‌های سیاسی در روزهای اخیر در خصوص عملکرد شورای نگهبان، بیان کرد: تضعیف شورای نگهبان ضعیف ساختن نظام است.

وی خواستار رعایت منطق و اخلاق از سوی همه آحاد درگیر در انتخابات شد و افزود: تضعیف شورای نگهبان، تضعیف نظام است و هیچ جریانی نباید به بهانه‌های مختلف این نهاد قانونی را زیر سوال ببرد.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون و شرع، صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری را احراز کرده است گفت: البته همه افراد باید برای انتخاب نامزد اصلح تلاش کنند و ولایتمداری و نیز شاخص‌هایی که توسط رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان شده است را مدنظر قرار دهند.

مطیعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اصل مشارکت مردم اصرار دارند، گفت: در چنین شرایطی آیا می‌توان گفت افزایش مشارکت مردم در انتخابات چالش ایجاد می‌کند؟

وی افزود: سکاندار کشتی انقلاب اسلامی تشخیص می‌دهد که حضور مردم در انتخابات چه دستاوردها و ثمراتی به دنبال دارد چراکه دشمنان می‌دانند رأی مردم در انتخابات نشانگر میزان علاقه آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما