شناسهٔ خبر: 67265412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ملک زاده: خودروهای احتکار شده در یک فروشگاه شیراز کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از پارکینگ یکی از فروشگاه‌های بزرگ در شیراز، ۱۵ دستگاه خودرو احتکار به ارزش ۷۵ میلیارد ریال کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از پارکینگ یکی از فروشگاه‌های بزرگ در شیراز، ۱۵ دستگاه خودرو احتکار به ارزش ۷۵ میلیارد ریال کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  سردار یوسف ملک‌زاده امروز، ۳۰ خردادماه با اعلام این مطلب گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز و احتکار، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از نگه‌داری تعدادی خودرو در پارکینگ یک فروشگاه بزرگ در شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۳ سواری پژو ۲۰۷، ۲ سواری پژو پارس، ۲ سواری جک ، ۲ سواری دنا، ۲ سواری ساندرو و ۴ سواری سمند، کوئیک، ال ۹۰ و ویتارا احتکار شده را کشف کنند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه، ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا پرونده تشکیل و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام 

نظر شما