شناسهٔ خبر: 67265399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور:

اختلاف بین خودی‌ها نگران‌کننده است/ همسر قالیباف دو سال سابقه جبهه و پسرش هم دو سال سابقه حضور در سوریه را دارد!

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور: ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان همدان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور با بیان اینکه با انتخاب اصلح هشت سال آینده کشور به نیکی رقم می‌خورد، گفت: قالیباف نیرویی ولایی، انقلابی و جهادی است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان، اظهار کرد: امروز در راستای حضور حماسی برای حمایت از کاندیدای اصلح ریاست جمهوری کنار هم جمع شدیم و این گردهمایی را ارج می‌نهیم.

آزادیخواه با بیان اینکه مجموع نظرسنجی‌ها کنار هم نگران‌کننده نیست، بلکه اختلاف بین خودی‌ها نگران‌کننده است، به اخبار خوبی که از وحدت و از خودگذشتگی از تهران به گوش خواهد رسید، اشاره کرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور گفت: ما داغدار شهدای خدمت هستیم، شهدایی که خالصانه خدمت کردند و به گونه‌ای شهید شدند که دنیا را مات و مبهوت کردند.

آزادیخواه با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند تشییع جنازه شهدای خدمت حماسه اول است و روز ۸ تیرماه را حماسه دوم خواندند، خاطرنشان کرد: قالیباف نیرویی ولایی، انقلابی و جهادی است.

وی با بیان اینکه قالیباف از خانواده شهدا و همرزم شهداست، او پرکار است و شجاعتش مثال‌زدنی است، تصریح کرد: متاسفانه افترا و توهین‌ها تاکنون بوده و از این به بعد هم هست و در راه خدمت نباید به این مسائل توجه کرد.

وی گفت: همسر آقای قالیباف دو سال سابقه جبهه دارد و این سابقه ثبت شده است، همچنین پسر او کسی بود که دو سال سابقه مبارزه در جبهه مقاومت در سوریه را در کارنامه دارد، باید این موارد گفته شود تا دنیا بداند نوکران مردم در جمهوری اسلامی خادم مردم هستند اما نه زیر باد کولر بلکه در جبهه‌های خدمت و جهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

آزادیخواه با بیان اینکه ارزان‌فروشی ممنوع است، تأکید کرد: مگر ما چند قالیباف داریم، از همین رو این را بدانیم اگر قرار باشد از حریم ولایت دفاع کنیم پیرامون را باید دریابیم.

وی در ادامه سخنانش افزود: محمدباقر قالیباف طبق نظرسنجی‌ها در سال ۹۶ بیشترین رای را داشت اما مردانه به نفع شهید رئیسی کنار رفت، حرف نزد بلکه در مقام عمل کنار رفت و امروز نوبت دوستان دیگر برای ایجاد ائتلاف و وحدت است چراکه در جریان انقلاب دوگانگی ممنوع است.

آزادی‌خواه تصریح کرد: با چنین وضعیتی فردی امانتدار که مستعد و قابل است باید این امانت را بردارد و همه باید پای این امانت باشیم.

وی با اشاره به اشراف قالیباف به مسائل کشور یادآور شد: ما مردی جهادی و عملگرا می‌خواهیم چرا که معتقدیم می‌شود مشکلات را حل کرد آن هم با تکیه بر جوانان متدین، ایمان راسخ و انتخاب کاندیدای اصلح به نحوی که آینده را روشن‌تر ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما