شناسهٔ خبر: 67265199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک مقام سپاه پاسداران

یک مقام سپاه :مردم هرکس را انتخاب کنند قابل احترام است

یاسوج - ایرنا - جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: مردم و ملت بزرگ ایران در ادوار گذشته انتخابات و صحنه های مختلف سیاسی تفکر، شعور و تجربه کافی کسب کرده اند و هرکس را انتخاب کنند قابل احترام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» در مراسم شهدای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد و در حسینه ثارالله یاسوج اظهار داشت: با توجه به زمان کم تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیاز است از همه ظرفیت ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات به نحو شایسته استفاده کرد

وی بر همکاری همه مسئولان در برگزاری انتخابات و با حضور پرشور مردم تاکید کرد و گفت: آنچه که در هشتم تیر زمان برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهم است میزان مشارکت و شور و شکوه مردم در این صحنه مهم سیاسی است.

غیب‌پرور اظهار کرد: رهبری جمهوری اسلامی در شرایطی که کشورهای دیگر در آن زمان تحث ریاست دیگر کشورها بودند شکل گرفت و رهبری امت به کشور عزت داد.

وی ادامه داد: همه شهدای انقلاب اسلامی در مسیر ولایت شهید شدند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: باید حماسه‌های بچه‌های این استان در پد خندق، کربلای ۴ و ۵، جزیره مینو و حضور آنها در سال ۶۴ به فاو را برای نسل امروز جامعه بیشتر تبیین کرد.

غیب پرور ادامه داد: فرزندان این استان در بخش‌ها و مناطق مختلف جبهه حضور فعال داشتند و در کنار جمعیت این استان، حدود ۲ هزار نفر شهید شدند.

مردم هرکس را انتخاب کنند قابل احترام است

وی تصریح کرد: در عملیات بدر نقش بچه‌های این استان در سال ۶۳ تنها جایی که تانک ها به دلیل ازدحام به هم می‌خوردند عملیات بدر بود و باید دلاوری های فرزندان این استان برای قشر جوان به خوبی بیان شود.

غیب پرور تصریح کرد: بچه‌های آموزش علاوه بر مربی‌گری در هشت سال جنگ در عملیات های مختلف در خط مقدم نقش آفرینی داشتند و نتیجه مجاهدت ها سبب سرافرازی فرزندان این استان شد.

شهادت شهید رئیسی داغ شهید رجایی را زنده کرد

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی داغ شهادت رجایی را زنده کرد، ادامه داد: شهید رجائی در ادب، متانت و کلام شأن خاصی داشت و امروز شهید رئیسی با شهادتش سعادتمند شد و توانست مسئولیتی که امانت در دست او بود را به عنوان امانت دار خوب مراقبت کند و سعادتمند شود.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده ، ۱۳ هزار جانباز ، ۳۱۶ آزاده ، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است.

نظر شما