شناسهٔ خبر: 67265148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز طرح تابستانه مهارت در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان گفت: طرح تابستانه مهارت با هدف غنی سازی اوقات فراغت جامعه جوان به ویژه در حوزه های دانش آموزی و دانشجویی استان در فصل تابستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

وهب مختاران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح تابستانه مهارت در مراکز فنی‌ و حرفه‌ای و آموزشگاه‌ های آزاد بخش خصوصی همچنین در روستاها در قالب تیم سیار اجرا می شود.

وی افزود: ۲۲ مرکز دولتی و ۲۷۰ آموزشگاه آزاد فعال بخش خصوصی آماده ارائه آموزش‌های مهارتی در استان هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان اضافه کرد: آموزش‌ها در مراکز دولتی رایگان بوده و در مراکز خصوصی هم تخفیف ۳۰ درصدی برای دانش آموزان دارد.

مختاران گفت: جامعه هدف این طرح در زمینه کسب دوره های آموزشی مهارتی برای همه علاقه مندان در بخش خصوصی۱۲ سال و در بخش دولتی ۱۵ سال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات از دوره ها به پورتال جامع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان http://hamedan.irantvto.ir و آموزشگاه های آزاد مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند.

مختاران اضافه کرد: تعداد دوره های برنامه ریزی شده در بخش خصوصی و دولتی ۱۶۴ دوره است و متقاضیان در طرح تابستانه می توانند از آموزش های مهارتی در رشته های فناوری اطلاعات، صنایع پوشاک، تلفن همراه و الکترونیک، صنایع غذایی و صنایع دستی بهره مند شوند.

نظر شما