شناسهٔ خبر: 67264897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی شد

عباس ناطق نوری در مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی که با حواشی همراه بود به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

اتفاق عجیب در انتخابات انجمن‌های ورزشی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای تصدی پست ریاست امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد به ریاست محمد شروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
عباس ناطق نوری توانست با اخذ ۳۲ رای موافق از مجموع ۵۹ رای ماخوذه به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.
در این مجمع مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مهدی سلاخی دبیر مجمع حضور داشتند.
عباس ناطق نوری، سهراب آزاد، یحیی دادویی، عباسعلی اکبری، کامبیز ایوب زاده و محمد مرادی کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی برای تصدی پست ریاست بودند که دادویی از کاندیداتوری انصراف داد.
همچنین غلامعلی محمدعلیپور، پیروز هاشمی ارس، امیر غریبلو و ارسلان چولکی کاندیدایی بودند که صلاحیت آن‌ها برای شرکت در انتخابات مورد احراز قرار نگرفته بود.
سرپرستی فدراسیون انجمن‌های ورزشی را تا زمان برگزاری انتخابات نصرالله پریچهره برعهده داشت.

اتفاق عجیب انتخاب نشدن نفرات معرفی شده برای پست‌های نواب رئیس، خزانه‌دار و کارشناس خبره بود که اعضای مجمع به نفرات زیر رای حداکثری ندادند و مقرر شد که در مجمع فوق‌العاده، افرادی برای این پست‌ها معرفی شوند:

میر مهدی حسینی برای نایب رئیسی ۲۲ رأی
زهرا طالبی برای نایب رئیسی ۲۱ رأی
فاطمه ندایی برای خزانه‌داری ۲۱ رأی
هومن منصوریان برای کارشناس خبره ۲۸ رأی
سارا حیدری برای کارشناس خبره ۲۴ رأی

نظر شما