شناسهٔ خبر: 67264725 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد!

در نهایت در تاریخ ۲۵ خرداد همستر کامبت در صرافی gate.io در بخش پیش بازار لیست شد و کاربران از این تاریخ می‌توانند برای پیش خرید توکن‌های همستر کامبت اقدام نمایند. همچنین قیمت همستر کامبت نیز در این پیش فروش برای هر توکن در حدود ۱۱ هزار تومان تعیین شد. به زودی شاهد انجام معاملات پیش خرید و پیش فروش همستر کامبت در سایر صرافی‌ها از جمله صرافی کوکوین و حتی صرافی‌های داخلی مانند صرافی‌ تبدیل هم خواهیم بود. این مهم نشان می‌دهد که به زمان لیست شدن ارز دیجیتال همستر کامبت در بازار کریپتوکارنسی نزدیک می‌شویم و همراهان این بازی تلگرامی بعد از گذشت چندین ماه تلاش می‌توانند نتیجه زحمات خود را مشاهده نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، احتمالاً سوال بسیار مهم و اساسی که این روزها ذهن کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت را به خود درگیر کرده، قیمت همستر کامبت در بازار است. اینکه به هر کاربر چه میزان ایردراپ خواهد رسید یک موضوع مهم است و اینکه قیمت هر توکن همستر کامبت در نهایت در بازار چقدر خواهد بود، نکته مهم دیگری است که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قرار است درباره زمان لیست شدن همستر کامبت و قیمت آن در بازار کریپتوکارنسی نکات بسیار جذابی را با شما در میان بگذاریم.

زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد!

با شروع معاملات پیش خرید همستر کامبت، عملاً شاهد ورود آن به صرافی‌های ارز دیجیتال هستیم و بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی از جمله صرافی‌های معتبری مانند کوکوین آماده لیست کردن توکن همستر در بازار خود هستند تا معامله‌گران بلافاصله بعد از ورود آن به بازار کریپتوکارنسی برای معاملات آن اقدام کنند. با توجه به تجربه قبلی که از نات کوین به دست آمده، در فاصله کوتاهی بعد از شروع پیش خرید توکن‌های نات کوین، شاهد رونمایی از آن در بازار کریپتوکارنسی بودیم و همین شرایط را می‌توانیم برای همستر کامبت نیز در نظر بگیریم.

به این ترتیب پیش بینی خیلی سختی نیست که به زودی شاهد ورود توکن همستر کامبت به بازار کریپتوکارنسی باشیم. کاربران این بازی تلگرامی احتمالاً آخرین روزهای ماین کردن توکن‌های همستر را در تلگرام سپری می‌نمایند و خیلی زود بایستی خود را برای ورود این توکن به بازار کریپتوکارنسی آماده کنند. البته هر چند هنوز تیم همستر کامبت درباره نحوه توزیع توکن‌ها و ایردراپ خود اطلاعات دقیقی را ارائه نداده، اما شرایط نشان از این دارد که به زودی شاهد توزیع ایردراپ همستر در میان کاربران آن نیز خواهیم بود.

زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد!

نکته بسیار مهم دیگری که می‌توانیم برای همستر کامبت به آن اشاره کنیم، قیمت این ارز دیجیتال در بازار است. تعیین دقیق قیمت همستر کامبت به این سادگی‌ها نیست و نمی‌توانیم به صورت دقیق مشخص کنیم که قیمت این ارز دیجیتال در زمان ورود به بازار چه خواهد شد. اما با توجه به نوع پیش خرید کاربران و انتظاراتی که از توکن همستر کامبت در میان کاربران این بازی تلگرامی وجود دارد، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که تقاضای زیادی برای خرید آن در همان زمان ورود آن به بازار به وجود خواهد آمد که این موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت قابل توجه آن بعد از ورود به صرافی‌ها شود.

توکن نات کوین بلافاصله بعد از ورود به بازار ارز دیجیتال با رشد قیمتی بیش از ۴۰۰ درصدی روبرو شد و می‌توانیم دقیقاً شرایط مشابهی را برای توکن همستر کامبت نیز در نظر بگیریم. هرچند نحوه توضیح ایردراپ‌ها و تعداد توکن‌های در نظر گرفته شده برای این بازی تلگرامی هم می‌تواند در این باره نقش تاثیرگذاری را داشته باشد. به زودی و با مشخص شدن نحوه توزیع توکن‌ها و تعداد توکن‌های در نظر گرفته شده از سوی تیم همستر کامبت، پیش بینی قیمت آن در بازار ساده‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما