شناسهٔ خبر: 67264700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

جزئیات کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت در پوشش‌ها و محموله‌های مختلف کشف شده که بیشترین آن از نوع هروئین بوده است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.

این محموله ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر بوده که در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشف و ضبط شده است.

بیشتر این مواد شامل مواد مخدر هروئین بوده و در پوشش‌های مختلف و محموله‌های متفاوت با خودرو و موتور بوده است.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این باره گفت: پلیس با تجهیزات ویژه‌ای که در اختیار دارد در تمامی حوزه‌ها توفیقاتی خوبی دارد. مأمورین ما از داخل ۳ تریلر که حداقل ۶۰ تن بار داشتند توانستند ۳۵۰ کیلوگرم هروئین کشف کنند.

وی افزود: محله‌هایی که شاید برای ساکنین آنجا ندیدن معتاد آرزو شده بود امروز پاکسازی و عدم حضور معتادین را شاهد هستیم؛ توزیع کنندگان دستگیر می‌شوند و تهیه مواد به سادگی دیگر امکان پذیر نیست. برخورد و جمع آوری معتادان و قاچاقچیان و توزیع کنندگان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در این عملیات ۴ قاچاقچی اصلی دستگیر و خورد‌هایی که توقیف شده بخشی از اموال آن‌ها است که برابر قانون مصادره انجام می‌شود.

سردار محمدیان گفت: این محموله در حوزه تهران در جاده بیرونی شهر در حال انتقال به خارج از تهران و به سمت مرز بوده و احتمال توزیع محموله داخل تهران هم وجود داشته که با تلاش شبانه روزی همکاران شناسایی و توقیف شدند.

وی افزود: یک گرم این مواد مخدر کافی است تا یک جوان را معتاد غیر قابل برگشت کند.

سردار محمدیان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد و گفت: برابر قانون همه این‌ها مجرم هستند. توزیع کننده که می‌بیند چه بلایی بر سر مصرف کننده می‌آورد و باز هم به این کار ادامه می‌دهد باید مجازات سنگینی داشته باشد.

وی در خصوص کشفیات در فضای مجازی بیان کرد: مجرمین از همه بستر‌ها برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها فضای مجازی است و به تمام کسانی که از بستر فضای مجازی توزیع مواد مخدر دارند همچنان هشدار می‌دهیم که پلیس توانمند و اشراف بر مجرمین دارد و آخر عاقبشان مجازات و بازداشتگاه است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین تعدادی از افراد دستگیر شده هم در سنین کم هستند که این افراد به دلایلی از جمله خانواده معتاد داشتند به راه غلط کشیده شده‌اند.

وی گفت: در عملیات ۳ ماهه رزمندگان خاموش پلیس مبارزه با مواد مخدر که شبانه زوری در حال مبارزه هستند ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری کشف شد که این ۳۵۰ کیلوگرم قسمتی از کشفیات است.

نظر شما