شناسهٔ خبر: 67264594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راه مازندران با بیان این که، ترافیک خودرویی در محورهای استان عادی و روان است، گفت: اما باتوجه به پیش‌بینی حجم ترافیک احتمالی سنگین اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه محور کندوان از ساعت ۱۲ امروز مسدود شد، افزود: باتوجه به پایان هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز کماکان درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۳۱ خرداد و جمعه یکم تیر ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر کماکان از محور هراز، گفت: محور هراز درصورت افزایش حجم ترافیک تا روز شنبه دوم تیر ماه به‌ صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان نیز درحال اجرا است، افزود: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان روز جمعه اعمال می‌شود به این صورت که از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر ۲ طرفه می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج- چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۹ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر هم اجرا خواهد شد که اعمال این محدودیت به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: باتوجه به هشدار سطح نارنجی و احتمال سیلاب تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای کوهستانی جاده‌های شمال است.

نظر شما