شناسهٔ خبر: 67264407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت نام کلاس اولی‌ها در آذربایجان‌شرقی فقط تا ۲۰ تیر ماه 

نسرین سوار

معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اولیا، ثبت نام فرزندان پایه اولی خود را به روزهای پایانی، موکول نکنند، اظهار کرد: ثبت نام کلاس اولی‌ها فقط تا ۲۰ تیر ماه ادامه دارد و خواهشمند است والدین محترم هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا اکبری در تشریح جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان ابتدائی، گفت: ثبت‌ نام کلاس‌ اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده و بازه سنی دوره پیش دبستانی متولدین ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ لغایت ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ و بازه سنی ورود به دوره اول ابتدایی ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ الی ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ است. 

وی خاطرنشان کرد: اولویت ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت my.medu.ir توسط والدین پس از دریافت نتیجه سنجش بدو ورود دانش‌آموزان انجام خواهد شد. در صورت دسترسی نداشتن والدین به اینترنت، ثبت نام به صورت حضوری هم انجام می‌شود و مدارس باید همکاری‌های لازم را در این خصوص با اولیای دانش‌آموزان داشته باشند.

اکبری با توصیه برای ثبت نام در مدارس نزدیک محل زندگی، بیان کرد: ثبت نام دانش‌آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت آنان (محدوده مدرسه) در اولویت خواهد بود و ثبت نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر بلامانع است.

وی در بخش پایانی سخنانش، خاطرنشان کرد: عدم نیاز به مراجعه میان پایه‌های ابتدایی به مدارس جهت ثبت نام، طبق اطلاعیه‌های قبلی اعلام شده است.

انتهای پیام

نظر شما