شناسهٔ خبر: 67264353 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در کمتر از ۵ دقیقه؟؟؟ با اوریکس گیم همراه باش...

بازی پابجی موبایل، یک بازی ویدیویی آنلاین در سبک بتل رویال است که توسط کمپانی Tencent Games در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به دلیل هیجان و رقابت، کارتیمی و دسترسی آسان، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان تبدیل شد و میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا را به خود جذب کرد.

صاحب‌خبر -

 رپرتاژ آگهی: این بازی بر روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS قابل اجرا می‌باشد. مهمترین آیتم در بازی PUBG Mobile، خرید یوسی پابجی موبایل است که با داشتن آن می‌توانید، از فروشگاه درون برنامه‌ای پابجی به خرید آیتم‌ها و امکانات بازی و سایر موارد بپردازید. پیشنهاد می‌کنم خرید یوسی پابجی موبایل را از فروشگاه معتبر و قانونی ORIXGAME تهیه نمایید و UC اورجینال را در کمترین زمان (5 دقیقه) و با ارزانترین قیمت در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

  • ویژگی‌های کلیدی بازی پابجی موبایل

  • یوسی چیست؟

  • نحوه خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

  • نکات کلیدی برای مبتدیان بازی پابجی

  • چرا اوریکس گیم معتبر است؟

ویژگی‌ های کلیدی بازی پابجی موبایل

  • برخورداری از گرافیک و صداگذاری عالی در بازی

  • ایجاد چالش در بازی با وجود نقشه‌های مختلف با محیط‌های متنوع

  • برخورداری از حالت‌های مختلف بازی از جمله کلاسیک، تیمی و Deathmatch

  • وجود طیف عظیمی از سلاح‌ها و آیتم‌ها برای شکست دشمنان

یوسی چیست؟

UC واحد پول درون برنامه‌ای بازی پابجی موبایل است که از آن می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلف از جمله لباس، اسلحه، جعبه‌های شانسی و بتل پس استفاده کرد. قیمت یوسی پابجی موبایل به قیمت روز دلار و همچنین بسته یوسی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

نحوه خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید، کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و با ارتقاء و یا خرید تجهیزات نظامی پیشرفته‌تر، سلاح‌ها و اسکین‌ها در نهایت سطح بازی خود را بالا برده و بر دشمنان پیروز شوید. اما با وجود تحریم ها و نداشتن کارت‌های بین المللی امکان خرید مستقیم از داخل بازی وجود ندارد. پس بهترین گزینه خرید از طریق فروشگاه‌های معتبر می‌باشد. برای خرید UC PUBG Mobile از فروشگاه اوریکس گیم تنها کافیست آیدی و نام اکانت خو را در کادر مربوطه وارد کرده و پس از تکمیل خرید در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. علاوه بر یوسی، برای خرید جم فری فایر و یا علاقه‌مندان به بازی‌های سبک DOTA2 نیز می‌توانید برای خرید جم موبایل لجند با قیمت‌های ارزان و ارسال فوری به این فروشگاه مراجعه کنید.

نکات کلیدی برای مبتدیان بازی پابجی

قبل از شروع بازی با نقشه‌های مختلف بازی آشنا شوید تا بتوانید به راحتی در آن‌ها حرکت کنید.

مکان مناسبی را برای فرود انتخاب کنید تا شلوغ نباشد و سلاح‌ها و آیتم‌ها را به راحتی در آن پیدا کنید.

با احتیاط حرکت کنید و از پناهگاه برای در امان ماندن از تیر دشمنان استفاده کنید.

به طور تیمی بازی کنید تا شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

Two men holding guns in a field

Description automatically generated

چرا اوریکس گیم معتبر است؟

فروشگاه اوریکس ‌گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‌باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ در حوزه بازی‌های موبایلی و کنسولی است. از طرفی دارای یک تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته می‌باشد که در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شما و آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی‌ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است.

نظر شما