شناسهٔ خبر: 67264314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشریح برنامه های هفته قوه قضائیه در خوزستان+فیلم

رئیس شورای توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، ۲۰ ویژه برنامه در استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی با گرامیداشت سی و یکم خرداد، سالروز شهادت آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان گفت: در تقویم ملی، از یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در استان خوزستان باشور و باصلابت برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌ها و دستور‌های رئیس قوه قضائیه در خوزستان، ۲۰ برنامه کلیدی در استان برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار قضات، دادستان و ... با حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به شهدای والامقام را از دیگر برنامه‌های مهم و در دستور کار هفته قوه قضائیه عنوان کرد و ادامه داد: روز جمعه، یکم تیرماه از ساعت ۱۰، میز خدمت مردمی در مصلای مهدیه امام خمینی برپا می‌شود و عموم مردم خوزستان از سراسر استان می‌توانند باحضور در محل یادشده نسبت به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه قوه قضائیه اقدام کنند.

 

<div id="video-display-embed-code_11231338"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263494/11231338?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما