شناسهٔ خبر: 67264125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کانون‌های مساجد استان اردبیل خبر داد:

برگزاری جشنواره بزرگ «شکوه ایران زمین»

ابراهیم‌ عزیززاده

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری جشنواره بزرگ «شکوه ایران زمین» از ۳۰ خرداد تا دوم تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مصطفی آمون، ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم و حماسه بزرگ انتخابات در ۸ تیرماه، جشنواره بزرگ «شکوه ایران زمین» از ۳۰ خرداد تا دوم تیر ماه در پیاده راه عالی قاپو اردبیل برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با هدف شورآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین عموم مردم و تبیین حماسه حضور مردم در عرصه انتخابات برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز همراه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در قالب غرفه های ایستگاه صلواتی، ایستگاه کودک «سید مهربان»، دستاوردهای دولت مردمی و غرفه رسانه از جمله بخش های مهم این جشنواره است.

آمون خاطر نشان کرد: اجرای جشن و برنامه های شاد از جمله حضور گروه های سرود و تئاتر کانون های مساجد از دیگر بخش های این جشنواره است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این برنامه با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور، اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.

آمون اضافه کرد: این برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ در پیاده راه عالی قاپو دایر است از عموم مردم دعوت می شود تا در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما