شناسهٔ خبر: 67264097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

صفر تا صد مراسم با تشریفات شرق تهران

صاحب‌خبر -

بدین شکل شما می توانید به عنوان مهمان در مجلس خود شرکت کنید و بدون نگرانی از لحظات لذت ببرید. چراکه هیچ مسئولیتی بر عهده شما نخواهد بود. مراسم مورد نظر متناسب با معیارهای شما به بهترین شکل توسط این مراکز برگزار می شود.

تشریفات شرق تهران و برگزاری صفر تا صد مجالس

مراکز تشریفاتی همانطور که از عنوان آن ها بر می آید، در راستای برگزاری مجالس به کمک افراد می شتابند. در این مراکز تیم های خدماتی وجود دارند که هر یک بخشی از مجلس مورد نظر را بر عهده می گیرند.

تشریفات شرق تهران

به طوری که اگر شما توانایی اجرای دیزاین، پذیرایی یا دیگر قسمت های مراسم خود را نداشته باشید، می توانید از این مراکز کمک بگیرید. دسته ای از این مراکز مانند یاکند، علاوه بر خدمات برگزاری مراسم ها توانایی برگزاری صفر تا صد مجالس را دارند.

در این صورت شما به عنوان میزبان نیازی نیست هیچ کاری انجام دهید. تنها به اطلاع مجموعه می رسانید که چه مراسمی را در کجا، به چه صورت و با چه تعداد مهمان می خواهید برگزار کنید. سپس شما تنها در زمان برگزاری مراسم همانند یک مهمان در آن حضور پیدا می کنید. بدین شکل می توانید بدون هیچ گونه خستگی یا زحمتی از لحظه لحظه مجلس عقد، عروسی، تولد، نامزدی یا غیره لذت ببرید.

تشریفات و خدمات مجالس در شرق تهران کدام اند؟

حال که متوجه شدید تشریفات صفر تا صد مجالس به چه شکلی است، آیا می دانید این تشریفات شامل چه خدماتی می شوند؟ برگزاری صفر تا صد یک مجلس، کلیه خدمات مرکز تشریفاتی را در بر می گیرد. چنان که از جمله آن ها باید به اجاره محل برگزاری، دیزاین، پذیرایی، اعزام نیروی پذیرایی، دعوت از دی جی، آتش بازی وغیره اشاره کنیم.

در ادامه به صورت جزئی تر به معرفی مهم ترین خدمات برای برگزاری صفر تا صد مجالس توسط مراکز تشریفاتی می پردازیم:

اجاره محل برگزاری

اصلی ترین خدمات مراکز تشریفاتی برای برگزاری صفر تا صد یک مراسم، اجاره محل برگزاری است. با استفاده از این خدمات برای اجاره روف گاردن، تالار، باغ تالار، عمارت وغیره مجبور به جستجو در کل شهر نخواهید بود. کافی است به اطلاع مجموعه تشریفاتی برسانید که قصد دارید چه مکانی را به چه ویژگی هایی اجاره کنید. سپس بهترین محل برای برگزاری مجلس شما در تاریخ مورد نظر آن هم با قیمت مناسب رزرو خواهد شد.

پذیرایی توسط مهمانداران حرفه ای

در مراکز تشریفاتی خدمات پذیرایی برای مراسم های مختلف وجود دارد و جز خدمات صفر تا صد مجالس نیز قرار می گیرد. البته خدمات پذیرایی این مراکز توسط مهمانداران ماهر و حرفه ای انجام می شود. چنان که آن ها با کمک سبک های مختلف به زیباترین شکل ممکن از مهمانان شما پذیرایی خواهند کرد.

دیزاین بخش های مختلف مراسم

دیگر خدمات مراکز تشریفات مجالس، دیزاین است. هر مراسم دیزاین مخصوص به خود را دارد. همچنین در مجالس گوناگون بخش های مختلف دیزاین می شود. به عنوان مثال در عروسی بخش های زیرا را دیزاین می کنند:

دیزاین بخش های مختلف مراسم

  • جایگاه عروس و داماد؛

  • ورودی؛

  • میز پذیرایی از مهمانان؛

  • میز غذا؛

  • و قسمت های دیگر.

دیزاین در این مراکز شامل سبک های مختلف از جمله گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی می شود. تیم های دیزاین این مراکز متناسب با سلیقه شما عمل می کنند.

سرو شام، دسر، پیش غذا، فینگر فود و انواع نوشیدنی

این مراکز برخلاف باورها حتی سرو شام را برعهده می گیرند. اگر مراسم مورد نظر را در فضایی برگزار کنید که شام و خدمات آن را نداشته باشد، می توانید این بخش را نیز به مرکز تشریفاتی بسپارید. در این صورت در مجلس شما با غذاهای مورد نظر از مهمانان پذیرایی می شود. همچنین خاص ترین دسرها، پیش غذاها، فینگرفودها و نوشیدنی ها سرو خواهد شد.

دعوت از دی جی

علاوه بر موارد گفته شده، مراکز تشریفات حرفه ای عروسی برای برگزاری صفر تا صد مراسم حتی دعوت از دی جی را نیز برعهده می گیرند. این مراکز از دی جی های حرفه ای، سرشناس و پرانرژی برای برگزاری مجالس دعوت می کنند. به همین دلیل زمانی که صفر تا صد مراسم خود را به تشریفات شرق تهران بسپارید، خیال شما از بابت شادی و پایکوبی مهمانان تا پاسی از شب آسوده خواهد بود.

آتش بازی

اگرچه آتش بازی بر عهده میزبان است اما مرکز تشریفات صفر تا صد مجالس این بخش را نیز به بهترین شکل می تواند انجام دهد. چراکه آتش بازی یکی از اصلی ترین بخش های مجالس امروزی به شمار می رود. اگر این قسمت از مجلس خود را به این مراکز بسپارید، خواهید دید تا چه اندازه زیبا و شیک برگزار می شود.

یاکند، بهترین مجموعه تشریفاتی شرق تهران

یکی از بهترین مراکز تشریفات صفر تا صد مجالس در تهران، مجموعه یاکند است. این مرکز بیش از 22 سال در زمینه تشریفات و خدمات مراسم های گوناگون تجربه دارد. در یاکند شما از کلیه خدمات ذکر شده برای برگزاری صفر تا صد مجالس بهره مند خواهید شد. علاوه بر این مقدار قابل توجهی از هزینه ها کاهش پیدا می کند.

زیرا یاکند روی پکیج های صفر تا صد مراسم ها، تخفیفات بی نظیری دارد. برای استفاده از این پکیج ها یک تماس با یاکند کافی است.

کلام آخر

این روزها برخی از مراکز تشریفاتی صفر تا صد برگزاری مجالس را برعهده می گیرند. در این صورت شما به عنوان میزبان هیچ زحمتی را به دوش نمی کشید. همچنین بدون دغدغه اجرای برنامه ها در طول مراسم می توانید با دوستان و خویشاوندان به گفتگو و رقص و پایکوبی بپردازید.

چراکه خدمات این مراکز در راستای برگزاری صفر تا صد مجالس تمام بخش های یک مراسم را در بر می گیرد. اجاره محل برگزاری، پذیرایی توسط نیروهای حرفه ای، دیزاین و سرو شام و انواع دسر و نوشیدنی از جمله این خدمات هستند. دعوت از دی جی و آتش بازی نیز دیگر خدمات این مراکز به شمار می روند. یکی از این مجموعه تشریفات یاکند است که این خدمات را با مناسب ترین قیمت و تنها از طریق یک تماس ارائه می دهد. با یاکند تماس بگیرید و همچون یک مهمان در مراسم خود حضور پیدا کنید.

نظر شما