شناسهٔ خبر: 67264035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آدرس شعب اخذ رای شهرستان تهران اعلام شد

تهران بزرگ- ایرنا- ستاد انتخابات شهرستان تهران با انتشار آگهی، آدرس دقیق محل استقرار شعب اخذ رای این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، براساس برنامه زمان بندی ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور روز جمعه هشتم تیرماه امسال انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود که به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری این دوره به صورت تعرفه کاغذی خواهد بود که در کنار آن دستگاه احراز هویت نیز وجود دارند.

طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور کلیه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند، برای ثبت نام و دریافت برگ رای می‌توانند روز جمعه /هشتم تیرماه/ از ساعت ۸ تا ۱۸ به یکی از شعب ثبت نام و اخذ رأی مراجعه کنند.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان تهران برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مجموع چهار هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این شهرستان شامل کلانشهر تهران، بخش‌های کن و آفتاب و روستاهای تابعه آنها پیش بینی شده است.

فهرست تمامی شعب و محل استقرار صندوق‌های اخذ رای ثابت و سیار در مناطق مختلف شهر تهران و شهرها و بخش‌های تابعه این شهرستان را می‌توانید از اینجا ببینید.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نظر شما