شناسهٔ خبر: 67263789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

کمک به مردمی‌سازی تولید و حل مشکلات راهبرد هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگری خراسان رضوی است | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با استفاده از ظرفیت هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگری، به دنبال مردمی‌سازی تولید و حل مشکلات جامعه کار و تلاش استان هستیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، «محمد امین بابایی» در نشست هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگری و کارخانجات استان اظهار کرد: راه اندازی "بسیج" از نوآوری‌های امام راحل است و این نهاد مقدس از شروع فعالیت تا به الان، در عرصه های مختلف در کنار دولت و سایر ارگان‌ها گره‌گشا و بن‌بست شکن عمل کرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج به‌منظور حضور پرقدرت و تأثیرگذار این مجموعه در عرصه‌های گوناگون جامعه تأکید کردند و این موضوع، اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگانی برای بهبود شرایط را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی ادامه داد: آنچه در هیئت اندیشه ورز باید نهادینه شود تا گره گشای مشکلات جامعه‌ کارگری و کارفرمایی شود، در ابتدا گفتمان‌سازی، فرهنگ سازی و در نهایت جریان سازی است.

بابایی گفت: تفکر بسیجی و جهادی که الگوی آن را در منش رییس جمهور شهید آیت الله رییسی دیدیم، می‌تواند به جریان سازی ما کمک کند.

وی با بیان اینکه هرجا دشمن بواسطه تحریم ها به دنبال از کار انداختن چرخ‌های تولید بود، کارگران و کارفرمایان بسیجی با اتکا بر توانمندی های داخلی اجازه ندادند که وقفه ای در فرآیند تولید ایجاد شود، اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز محلی برای تولید فکر و رفع مشکلات است و یکی از مسائلی که می‌توان در هیئت اندیشه ورز پیگیری کرد مردمی کردن تولید با دخالت هرچه بیشتر تعاونی ها و ارتقای فرهنگ کار و بهره‌وری است.




نظر شما