شناسهٔ خبر: 67263381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجلاسیه شهدای گچساران ۳ تیرماه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه شهدای گچساران سوم تیرماه با حضور سردار تنگسیری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرم‌دل در یادواره شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سازمان‌های مختلف و همه دستگاه‌ها تمام قد برای کنگره ملی شهدا به همراه پیشکسوتان سپاه و بسیج در حال تلاش و جانشین سپاه در حال مدیریت کار هستند.

وی عنوان کرد: این استان دو هزار شهید، 9 نفر شهدای انقلاب، 53 هزار نفر رزمنده جبهه رفته با جمعیت 300 هزار نفر جمعیت آن زمان، 13 هزار جانباز، 316 آزاده شهدای زن 5 نفر شهدای جاویدالاثر 63 نفر، مدافع حرم 1 نفر و مدافع امنیت سپاه و نیرو انتظامی 10 نفر و شهدای سلامت یک نفر هستند. تلاش داشتیم از حداکثر ظرفیت استانی استفاده شد؛ برای شهید شاخص استان شهید طیب در حال تهیه فیلم، 200 جلد کتاب از عملیات‌ها، کلیپ، نماهنگ و از ظرفیت استان استفاده شده است. 

خرمدل بیان کرد: در 16 شهریورماه برنامه شب های شیدایی در کنار رودخانه بشار به مدت 15 شب توسط تیپ 48 فتح اجرا دارند‌، که در همین راستا همه شهرستان اجلاسیه مخصوص خود را دارند و حدود 12 اجلاسیه مربوطه به اقشار و آموزش است. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران اشاره داشت و ادامه داد: در هفته آینده این یادواره با حضور سردار تنگسیری یادواره شهدای گچساران برگزار می‌شود و همچنین حدود 2 هزار جهیزیه در دستور کار داریم که توزیع خواهند شد. تمثال شهدا طراحی و تقدیم خانواده شهدا شد، حدود 100 فرمانده دفاع مقدس گفتگو و مصاحبه دارند که در خبر و پوشش خبری صدا و سیما به نحو مطلوب در حال فعالیت است.

وی به دیگر برنامه‌های اجلاسیه بزرگ شهدای استان اشاره کرد و افزود: تابلوهای تمثال شهدا در ورودی‌ها نصب شده‌اند و نمادهایی توسط شهرداری طراحی شده، توانمند خوبی از جنبه هنری داریم، در حوزه سیستم صوتی امکانات خوبی داریم که تا سال‌ها نیاز به استان‌های دیگر نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما