شناسهٔ خبر: 67263196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۴۰ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب شرب بوشهر افزوده می‌شود

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۱۴۰ هزار مترمکعب آب به ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان تا پایان سال افزوده می شود که وضعیت پایداری آب شرب را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابوالحسن عالی روز چهارشنبه در دیدار با نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) شهر بوشهر اظهار کرد: در سفر نخست شهید جمهور به استان بوشهر در مهرماه سال ۱۴۰۰ یکی از مسائل و موارد مورد پیگیری وی اقدامات و نیازهای حوزه آبرسانی استان بود که شهید رئیسی در این زمینه منشاء خدمات فراوانی شد.

وی بیان کرد: استان بوشهر در بدو کار دولت سیزدهم سه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در اختیار داشت که امروز این شمار به ۱۱ دستگاه با ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر ظرف چند سال اخیر بهبودی نسبی در وضعیت تامین آب شرب ایجاد شده و با اتمام طرح های در دست احداث وضعیتی بسیار مطلوبی در تامین آب پایدار هم استانی ها ایجاد خواهد شد.

عالی ادامه داد: بخشی از مشکلات کمبود آب نیز نتیجه مصرف بی رویه است که انتظار می رود مشترکان برای کاهش مصرف اهتمام جدی داشته باشند.

وی در تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم برای نمازگزاران بوشهری اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه مسکن، درمان و آموزش نیز خدمات قابل توجهی برای مردم استان بوشهر داشته که این طرح ها به افزایش سطح رفاه هم استانی ها کمک شایانی کرده است.

عالی ادامه داد: در حوزه تولید برق نیز با اجرا فازهای دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر ظرفیت تولید برق استان بوشهر از این محل به سه هزار مگاوات افزوده خواهد شد که این به معنی خودکفایی استان برای تامین برق موردنیاز خود است.

بیشتر بدانید

۱۶ طرح فاضلاب در استان بوشهر در دست اجرا است

ترمیم ۲۱ مورد هدررفت آب در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی انسانی صادق در گفتار خود بود، همچنین خادم ملت بودن و تابعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های برجسته وی بود.

وی افزود: دولت سیزدهم مشکلات زیادی به ارث برده بود که در مرحله نخست از خودگذشتگی و حفظ یکپارچگی برای رفع این مشکلات در دستور دولت قرار گرفت.

عالی شهروندان هم استانی را به حضور گسترده و حماسی در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

نظر شما