شناسهٔ خبر: 67263181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی در همدان معرفی شد

همدان- ایرنا - بهزاد نیکو منظر ریس ستاد مرکزی «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان شد.

صاحب‌خبر -

رییس ستاد مرکزی قاضی زاده هاشمی در همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از راه اندازی ستاد مرکزی این نامزد در پیاده راه بوعلی خبر داد و گفت: تاکنون هفت معاونت و ۱۴ کمیته در این ستاد راه اندازی شده که هر یک این کمیته ها دارای زیر مجموعه هایی هستند همچنین این چارت در شهرستان ها دایر و احکام روسای شهرستانی نیز تسلیم آنها شده است.

بهزاد نیکو منظر تصریح کرد: در حالیکه برخی عنوان می کنند قاضی زاده هاشمی رایی ندارد اما معتقدیم اصلح ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در طیف اصولگریان قاضی زاده هاشمی است.

رییس ستاد مرکزی قاضی زاده هاشمی در استان همدان ادامه داد: این چهره اصولگرا خادم الشهدا است و مدیریت موفق وی در مجموعه بنیاد شهید و امورایثارگران در دولت سیزدهم برای همه آشکار است

نیکومنظر اظهار کرد: هدف اعضای ستاد قاضی زاده هاشمی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای است و اینکه بتواند افرادی که تصمیم قطعی به رای دادن ندارند را به حضور و مشارکت در این رویداد دعوت کند.

وی با بیان اینکه رای اول مردم به نظام اسلامی است افزود: افرادی که خود را انقلابی می دانند در مصاحبه ها اعلام می کنند که نیازی به رای دادن همه نداریم در حالیکه کشور متعلق به همه مردم است و به تک تک آرا نیاز داریم.

رییس ستاد مرکزی قاضی زاده هاشمی در استان همدان اظهار کرد: امروز انقلابی کسی است که ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای در دل مردم نسبت به نظام اسلامی محبت ایجاد کند.

نیکو منظر ادامه داد: برای مستحکم شدن پایه های نظام اسلامی نیاز به محبت و پشتیبانی مردم داریم و رای اولی ها قلبشان برای این نظام بتپد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.

مسعود پزشکیان،مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی،علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف به ترتیب حروف الفبا ۶ نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

نظر شما